Loading...
dk

Køb af Tesla | Tesla Forum

Luxenburger
Luxenburger Apr 8 '15

Køb af Tesla - er netop sket i dag, og hold op hvor har jeg glædet mig. Det har været en længere beslutningsproces, men det der afgjorde sagen, var faktisk de mange indlæg på dette forum. Bilglæde, køreglæde, netværk - meget mere end bare en bil.

Så tak til Jer alle for at have givet mig det sidste skub; jeg glæder mig til at følge med og være aktiv her.

gw
gw Apr 8 '15
Velkommen i klubben jeg glæder mig til at vinke til dig ude på vejene eller ved SuC :)
Bentzilmer
Bentzilmer Apr 8 '15

Jeg tilslutter mig Luxenburger. Jeg har også netop købt en Tesla. Nu glæder jeg mig bare til at få den om 1 uges tid. Håber at møde mange af jer nær SuC i Randers :-)

Super med dette forum, hvor man kan få svar på alt, og I er meget overbevisende i forhold til købsargumenter! Skal aflevere min Passat på Søndag, snart sidste tur i dieselhakkeren.

gw
gw Apr 8 '15
Tillykke også til dig Bentzilmer :) En uge!!, er det en demomodel siden du får den så hurtigt?
Vi kan da tage en burger en dag på Elvisstedet ved siden af SUC hvis der var flere der var friske på den? Sådan en god Teslaburger :)
Bentzilmer
Bentzilmer Apr 8 '15
Det er en demomodel fra belgien.
Kiefer
Kiefer Apr 8 '15

gw: Hmm, tjoe, sidst jeg prøvede en Elvisburger gav det to dage i sengen... så jeg tror indtil videre jeg springer over, husk at sige til dem ved bestilling, at kødet skal steges ;-)

/Martin

DeaconWP
DeaconWP Apr 9 '15

Martin. Er du sikker på, at det var burgeren, der gav dig dårlig mave? Huskede du at vaske fingre, inden du spiste den, efter at have været på kundebesøg hele dagen, været tissetrængende ude på landevejen, hvor der stod et træ, der var egnet til formålet? I sådan en sag, skal der være beviser, ikke bare en formodning. Det er jo mandens forretningsgrundlag, du sætter på spil her.

Klaus_
Klaus_ Apr 9 '15

Jeg kan hvertfald bekræfte at det eneste maveonde jeg har haft efter (adskillige) besøg på Graceland, er fuldstændig selvforskyldt, pga. øjne der bliver langsommere mættere end maven gør.

Så jeg glæder mig til flere frokoster på Graceland når engang jeg får Tesla'en :)

gw
gw Apr 9 '15
@Kiefer
Du skal da med hvis vi ender med at mødes nogle stykker der :)
Du er jo en af forum veteranerne, så du kan hjælpe os nye igang :)
TwoChops
TwoChops Apr 9 '15
Graceland Randers' BLT sandwich kan varmt anbefales. (Det anbefales ikke at have spist hjemmefra)
Larsen
Larsen Apr 9 '15
Vi kan godt finde en dag hvor vi mødes på Graceland, og tester burgere og taler Tesla. Den jeg fik sidst jeg var der, var rigtig god. Til gengæld var min hustrus spareribs elendige.
Lau
Lau Apr 9 '15

Jeg er også frisk på at prøve Tesla-burgeren. Har indtil videre kun prøvet kaffen og en sunday is.

MrCoffee
MrCoffee Apr 9 '15
Og kaffen er altså pinlig dårlig, undrer mig at bygger et flot Elvis kopi hus, som må have kostet en klatskilling, og så serverer sirup kaffe eller var det frysetørret, bwadr.
Larsen
Larsen Apr 9 '15
Det var sikkert frysetørret Merrild kaffe. Min revisor har det, og jeg kan få kvalme bare ved lugten.
Forummets indlæg er redigeret af Larsen Apr 9 '15
Kiefer
Kiefer Apr 9 '15

DaeconWP: Ja, der kan være mange faktorer der spiller ind. Det er også derfor jeg ikke gjorde mere ud af det den dag det opstod, jeg kunne blot konstatere at burgeren ikke var gennemstegt (min fejl ikke at gøre noget ved det da jeg opdager det).

Nu er jeg så typen der ALTID spiser med kniv og gaffel når jeg spiser burger hvor størrelsen er andet en McD mikroburger, samt vasker fingre. Specielt det med kniv og gaffel har et par gange givet anlednig til brok fra vores amerikanske familie, man spiser IKKE en burger med kniv og gaffel derovre, og det er på det nærmeste en direkte fornærmelse mod værten, har jeg flere gange fået at vide ;-)

Jeg kunne godt overtale at give det et forsøg mere, Henrik er trods alt en flinker fyr. Jeg drikker heldigvis ikke kaffe så den oplevelse undgår jeg.

/Martin 

SuneH
SuneH Jun 19 '15

Hej alle I kloge mennesker.

Hvis man køber en TMS i Danmark af en dansker (og bilen er pt på danske plader) - men den er oprindeligt fra Frankrig og er i sin tid importeret, gælder garantien så stadig OG er det Tesla i DK man skal henvende sig hos eller skal man til Frankrig for at få lavet evt garantisager?

Mvh Sune Hermit 

Hank
Hank Jun 19 '15

Hej Sune.

Jeg kan sige at jeg har god erfaring, idet jeg har købt min Tesla i Frankfurt, og der er ingen problemer med hverken garanti eller service i Kastrup. Sålænge det bare er et EU land.

Inden købet forhørte jeg mig hos Tesla, og jeg har netop fået skiftet Drive Unit på garantien i Kastrup.

Mvh

Henrik

Nommensen
Nommensen Jun 19 '15
Hej Sune, jeg ville kontakte Tesla og stille disse spørgsmål - så vil du få det rigtige svar. Håber det vil lykkes for dig. Mvh Per
JL
JL Jun 19 '15
@Sune: Min er oprindeligt fra Norge og jeg undersøgte det flere steder (Tesla Holland, Tesla USA, hvor Ken har en kontakt osv.). Garantien følger bilen og du kan få lavet alt på garantien i DK.Jeg har selv allerede fået lavet en del på garantien i Kastrup.Selv en evt. serviceaftale følger med. Den norske service aftale er dog 5 år og den bliver ved import til DK konverteret til en 4-års aftale. Hilsen, Jacob
Hookmaker
Hookmaker Jun 19 '15

Sune, det er ikke nødvendigt - garantien gælder i DK og Tesla tager den uden problemer - det er 100% sikkert.

/henrik

Sider: 1 2 »