Loading...
dk

Allerede 2 stk. P85D til salg? | Tesla Forum

Junior
Junior Apr 8 '15

Så netop på BilBasen at der ligger 2 stk. P85D'ere derinde. Er denne ikke her på forum også?

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla/model-s/515-kw-p85d/2451206

I så fald, hvis ejeren ser dette - hvorfor sælger du? Er du ikke tilfreds med bilen eller?

Claus8930
Claus8930 Apr 8 '15

larsendk:

Fantastisk bil, men lever ikke op til mit kørselsbehov. Kan/vil ikke leve med den rækkeviden som bilen har. Er stadig meget i tvivl, om jeg skal sælge eller ej. Men lige i aften er jeg i salgshumør, selvom det er en svær beslutning.

Forummets indlæg er redigeret af Claus8930 Apr 8 '15
Junior
Junior Apr 8 '15

Rart med hurtigt svar :-) Afventer nemlig levering af min egen, men blev lige lidt nervøs. Synes der har været en del snakken frem og tilbage med at P85D ikke lever op til den performance man er blevet lovet og tænkte der måske lå mere til grund for dette salg :-)

Min kommer næsten 100% magen til, dog med panorama og kulfiber decor men kun på 21" fælge :-)

JL
JL Apr 9 '15

@Claus: Hvis du ender med at skippe den afsted og din køber ikke er interesseret i dine Vossen fælge, så sig til. Måske kunne jeg godt være interesseret.

/Jacob

KS
KS Apr 9 '15

@Claus8930: skulle du finde nogen der ikke vil købe hele bilen, men bare dele heraf, så er jeg interesseret i vinduesviskerne..

120281
120281 Apr 9 '15

Sad netop lige og tjekkede priser på bilbasen og faldt over Claus´s P85D, men kan se det allerede er opdaget.

Kan godt forstå hvis man ikke kan leve med Range. Men spændt på at se hvor hurtigt en bil til 1 mill ryger.

@Claus: Evt. sæt den på mobile.de også. Ham jeg købte min af i Tyskland sagde at der var de her "herlige" ny rige russere der gerne betalte overpris, bare for at få den nu.

SQLCPH
SQLCPH Apr 9 '15

@Ken: Ha ha ha.... jeg skraldgrinede da jeg så dit indlæg :-)

Renedyhr
Renedyhr Apr 9 '15

Har også en P85D med 7 sæder i sort til salg med ALT udstyr på nær speciel bagsædet til to personer. (Executive bagsæder). Også dobbeltlader som ikke kan bestilles fra fabrikken mere.

Pris i dag: 1.016.250 kr. uden 21" (+35.000 kr. med 19" OG 21")

Bilen er færdig produceret og leveres i slutningen af Maj.

Jeg har forelsket mig i en af de nye farver og venter derfor lidt endnu med min P85D :-)

lysmanden
lysmanden Apr 12 '15
Jeg er også frisk på dine fælge Claus :)

Håber du får en fornuftig brugt pris for bilen.

Larsen.dk. Jeg har været en af de andre der i forum har ytret sin utilfredshed omkring distancen.
ligesom Claus kærer jeg også mange kilometer hver dag ( ca 45.000 om året)
Rensdyr: du kan sagtens bestille dobbelt lader, men det. Tilvalg er blot ikke synlig på hjemme siden. Har du så bestilt en af de nye farver ? Håber ikke du kommer i klemme med et evt regering indgreb. Du skal nok ikke vente for længe
lysmanden
lysmanden Apr 12 '15
Jeg er også frisk på dine fælge Claus :)

Håber du får en fornuftig brugt pris for bilen.

Larsen.dk. Jeg har været en af de andre der i forum har ytret sin utilfredshed omkring distancen.
ligesom Claus kærer jeg også mange kilometer hver dag ( ca 45.000 om året)
Rensdyr: du kan sagtens bestille dobbelt lader, men det. Tilvalg er blot ikke synlig på hjemme siden. Har du så bestilt en af de nye farver ? Håber ikke du kommer i klemme med et evt regering indgreb. Du skal nok ikke vente for længe
Renedyhr
Renedyhr Apr 12 '15

@Lysmanden: Jeg regner da med at der ikke kommer afgift på før efter 31/12?

Nogen som kender prisen på eftermontering af dobbeltlader?

lysmanden
lysmanden Apr 12 '15
Man ved jo aldrig hvad regeringen kan finde på efter sommerferien
Man har jo hørt om løfte brud før. Omvendt kan der også komme ny regering. Ja der kan ske meget
Klaus_
Klaus_ Apr 12 '15

Jeg kunne ikke forestille mig der kommer afgifter på el-biler inden 31/12, loven er jo lavet til at skulle gælde dertil. 

lysmanden
lysmanden Apr 12 '15
Stol aldrig på en politiker..... Og slet ikke en social demokrabat.....
( ingen opfordring til politiks debat )
Jeg håber naturligvis at vi undgår det også efter den 31.12.2015
Klaus_
Klaus_ Apr 12 '15

@lysmanden, det har du selvfølgelig ret i (gælder også for en radikal... solceller 2012).  Jeg har i øvrigt sendt dig en besked her på forum, i tilfælde du ikke har set det lille orange ikon oppe i hjørnet :)