Loading...
dk

Bilka Tilst gratis ladning? | Tesla Forum

gw
gw Apr 9 '15
Hejsa teslafolk

Synes jeg engang læste herinde at man kunne lade gratis ved Bilka Tilst. Korrekt?
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 9 '15

Ellers er der vel kun et par km til de nærmeste superchargere hos Tesla på bredskiftevej...

gw
gw Apr 9 '15
Det var blot for at sutte lidt mens jeg alligevel handlede. Holder ved SuC nu, men spurgte lige i Bilka kundeservice, som sagde det var gratis. Det prøver jeg næste gang så ;)
Kiefer
Kiefer Apr 9 '15

Hmm, det er en Clever ladestander der står derude, jeg var ikke klar over der var nogen af dem der var gratis?

Det skal da selvfølgelig prøves af næste gang vi er derude... Ungerne skal jo have deres søndagsslikpose...

/Martin

Kristian70k
Kristian70k Apr 9 '15

i følge deres hjemmeside er betaling clever abb.. så tror ikke den er gratis.. det er det samme i vejle.. det koster mammon :)

gw
gw Apr 9 '15
Så er det dælme skidt info fra informations desken.
Kiefer
Kiefer Apr 9 '15

gw: Men de er søde til, at bede folk om at flytte deres ICE biler hvis de "uforvarende" kommer til, at parkere på el-bilpladsen.

/Martin

lysmanden
lysmanden Apr 9 '15
Kiefer. Ja hvad gør man hvis der holder en ICE bil på el pladsen. Er det egentlig ulovligt eller er det op til det enkelte parkerings kontrol firma at afgøre

Hvis man holder på en el lade plads behøver man mon så at trække en parkerings billet? Inde i Kbh står der et par ladere tæt ved tivoli, men er der krav om man skal lade sin el bil der for at parkere ? Eller kan man bare nyde at der næsten altid er en ledig p plads og ikke behøve at benytte lade standen?
Kiefer
Kiefer Apr 9 '15

Lysmanden: I Bilka Tilst henvender man sig i informationen, og de beder folk om at fjerne bilen.

Jeg er ikke sikker på, at der er lavet gratis parkering på el-bilpladser, det var der på et tidspunkt, men det stoppede noget lovgivning for. En anden diskussion er jo om man behøver at lade for at holde på en elbil-plads. Der er der både for og imod.

/Martin

Bianco
Bianco Apr 9 '15
Man skal stadig betale for parkering.