Loading...
dk

Ny software update tilgængelig | Tesla Forum

ias
ias Apr 10 '15

Min 85D viser at der er en opdatering tilgængelig - jeg er dog allerede på 6.2?

Teslasse
Teslasse Apr 10 '15
Har den fået større effekt?
lysmanden
lysmanden Apr 10 '15
Samme her. Har hele dagen haft bøvl men Creep og regenerering
Tesla fortalte mig idag at det måske var nogle bokse der skulle opdateres... Hvad det end måtte betyde
lysmanden
lysmanden Apr 11 '15
Så har jeg fået den opdateret.
Den præsentere opdateringen som dengang jeg gik fra 6.1 til 6.2.
Med højere top fart , trip planer osv.

Ingen synderlig forskel. Syntes stadig at regenerering virker dårligt

Software heder V6.2 ( 2.4.153)

Hvad siger i andre? Hvad kører i med? Erfaringer ?
Larsen
Larsen Apr 11 '15
Har I der har fået 6.2 lagt mærke til, at det nu er slut med at have ugedagene på dansk? Lørdag som det jo er idag, har normalt stået som Lør. Nu står der Sat. Det synes jeg er lidt ærgerligt.
Forummets indlæg er redigeret af Larsen Apr 11 '15
rolfmolk
rolfmolk Apr 11 '15
Kan helt klart mærke forskel på performance 0-100. Kunne være sjovt at høre nogle målinger. Min S85D målte vi til omkring 4,5 sek til 100, men med stopuret på mobiltelefonen.
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 11 '15

Er der nogen med S85 og autopilothardware som har fået den nye opdatering?

gw
gw Apr 11 '15
Har S85 med autopilot hw. Har "kun" modtaget en 6.2 so far.
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 11 '15

Ok tak.. Venter med spænding om der kan mærkes andet end tophastighedsforøgelse. S60 skulle nemlig eftersigende også have fået forbedret acceleration med opdateringen så man kunne da håbe at det same gælder for S85

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Apr 11 '15
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 14 '15

Jeg bliver ved med at få en notifikation på den store skærm hvor der står et ettal og et udråbstegn på. Det ses når jeg sætter mig ind i bilen og forsvinder ofte inden jeg kan nå at trykke på symbolet. Jeg har en formodning om at det er en softwareopdatering. Hvis jeg når at berøre symbolet forsvinder det blot. Det er sket nogle gange nu. Hvad gør jeg forkert?</p>

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Apr 14 '15
Nappedyret
Nappedyret Apr 14 '15

Har modtaget opdatering på min S85 med autopilot. Har netop sat den i gang og venter spændt på at teste efter endt opdatering. 

FrederikC
FrederikC Apr 14 '15

Har også lige fået min v6.2 - har dog ikke fået testet endnu.

Kiefer
Kiefer Apr 14 '15

Samme her, har blot konstateret, at jeg nu har Valet mode også...

/Martin

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 14 '15

Er det 6.2 153 eller 62.124?

Kiefer
Kiefer Apr 14 '15

Det er version 2.4.153

/Martin

Bianco
Bianco Apr 14 '15

Jeg fik 6.2 .136 på forleden, så der er åbenbart mindst tre forskellige i omløb.

Nappedyret
Nappedyret Apr 14 '15

Fik version 2.4.153.

Ingen noter om øget tophastighed (har ikke kunnet teste). Kunne ikke mærke nogen forbedringer i accelerationen (0-100: 5.3 før og 5.1/5.4 efter).  

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 14 '15

@nappadyret (0-100:5.5 før og 5.1/5.4 efter)...???

Nappedyret
Nappedyret Apr 14 '15

Nej desværre. En måling på 5.3 før opdatering og to målinger efterfølgende på henholdsvis 5.1 og 5.4 så ikke nogen forbedring at spore. (Alle målinger på våd vej med 21")

supergaard
supergaard Apr 14 '15
Heey! Er der andre der oplever at GPS position pludselig er 50-100 meter off med den nye v6.2?
Har selvfølgelig prøvet at reboote, det hjalp måske lidt i nogle minutter til de igen begyndte på underlig re-routing selvom man var on-track!
Sider: 1 2 3 4 5 6 »