Min 85D viser at der er en opdatering tilgængelig - jeg er dog allerede på 6.2?
Ok tak.. Venter med spænding om der kan mærkes andet end tophastighedsforøgelse. S60 skulle nemlig eftersigende også have fået forbedret acceleration med opdateringen så man kunne da håbe at det same gælder for S85
Jeg bliver ved med at få en notifikation på den store skærm hvor der står et ettal og et udråbstegn på. Det ses når jeg sætter mig ind i bilen og forsvinder ofte inden jeg kan nå at trykke på symbolet. Jeg har en formodning om at det er en softwareopdatering. Hvis jeg når at berøre symbolet forsvinder det blot. Det er sket nogle gange nu. Hvad gør jeg forkert?</p>
Har modtaget opdatering på min S85 med autopilot. Har netop sat den i gang og venter spændt på at teste efter endt opdatering.
Fik version 2.4.153.
Ingen noter om øget tophastighed (har ikke kunnet teste). Kunne ikke mærke nogen forbedringer i accelerationen (0-100: 5.3 før og 5.1/5.4 efter).
Nej desværre. En måling på 5.3 før opdatering og to målinger efterfølgende på henholdsvis 5.1 og 5.4 så ikke nogen forbedring at spore. (Alle målinger på våd vej med 21")