så er min S85D i gang med ny update, gad vide gad det er denne gang. :) ?
har tidligere fået opdateringen 6,2 og også update med SPORT indstilling og dertil hurtigere acceleration
så er min S85D i gang med ny update, gad vide gad det er denne gang. :) ?
har tidligere fået opdateringen 6,2 og også update med SPORT indstilling og dertil hurtigere acceleration
Er lige ved at opdatere. Tester så snart den er klar (i løbet af 30 minutter regner jeg med)
Har lige testet 2.4.188, nu er bilen Insane..INSANE. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig hvordan bilen funktionsmæssig bliver, hvis Tesla fortsætter med super optimere softwaren. En tysk superbil virker lige nu meget kedelig og statisk.
/Jens
Testet!.
Ja, den er klart blevet mere responsiv - især fra 0 til 60. Men om den er Insane .. INSANE ved jeg nu ikke. Hurtig ja, og det kan mærkes. Er den på 3,4? Ved det ikke men hvis den er så har jeg et problem, for syntes nu at den er en anelse langsom.
På den anden side, så er den stikkende, og lidt kvamle følelse tilbage i kroppen efter 7-8 insane accellerationer, så der er nok noget om snakken. Er desværre nok ved at have vænnet mig til accellerationen og er blevet "blind" over for det, hader når det sker - og det sker alt for hurtigt!
Så de må gerne få taget sig sammen og release 0-100 på 2,8.
Og føler lige efter i kroppen en sidste gang.. Det snurrer stadigvæk, og den lidt kvalme fornemmelse er der stadigvæk.
Har faktisk haft samme følelse i kroppen da jeg kørte min første bil, en gammel Opel Rekord. Ikke fordi den var specielt hurtig - men fordi der var hul i udstødning og bund, så der kom sjove gasser ind i bilen :-)
Min P85D startede opdatering her til aften og nu er den totalt død. Helt sort skærm. Har prøvet at reboote men intet sker. Nogen der har et forslag?
Prøv at holde bremsen nede i 2 minutter med døren lukket. Skulle efter sigende lave en reset af hele bilen.
Du har ventet 1 times tid efter du har opdateret - ikk. Skærmen kan være sort hvis den stadigvæk er igang med updaten.
Ellers ring til service numret - der er altid bemanding.
Fik min opdatering i forgårs, men har ikke haft lejlighed til at prøve INSANE endnu. Konen har lagt beslag på den hele dagen, så var henvist til Roadster Sport, som er 3/4 INSANE. Men imorgen er der atter en dag....
Hej
Har selv opdateret min 85D i nat, men ikke tjekket resultatet endnu. Dog kan jeg se i elbilforum.no, at 85D ejere kan fortælle at valget mellem normal og sport acc er fjernet. Sportsaccelerationen skulle dog stadig være den samme, men valgmuligheden altså fjernet. Får det selv testet inden for den næste time.
VH
Jan
Mine bønner er blevet hørt :-) Så fik jeg også 2.4.188 her til morgen. Den er installeret. Er spændt på om tophastighed er øget. Går nok lige lidt tid inden jeg får det afprøvet :-) Mailede i øvrigt til Tesla i går netop for at spørge om hvornår jeg ville kunne forvente denne opdatering, og for at høre hvordan jeg skulle forholde mig til at den indimellem skriver "software update required .- Contact Tesla Service" men det kan jo være at den stopper med det nu :-)