Fredericia Sjællandsgade, men det er vist ikke noget man kan kalde uden for SuC område med den korte afstand til Middelfart.
Dog skal man være opmærksom på, at der kun er 2 gange blå CEE udtag, så adapter er påkrævet.
/Martin
Hos mig + en kaffe :)
Ville det ikke være smart, hvis vi kunne lave en liste, som ikke var off., hvor vi kunne hjælpe hinanden, hvis vi var tæt på 0 km. - Vil helst ikke have adresse off.
Andersen, er sammen med en kammerat ved at lave en app til netop det formål.
Jeg skriver mere her, når vi er klar til beta test.
Skriv dig op på http://www.amppal.com
Mvh Ole
Har også tilmeldt mig linket. - men må sige, at jeg kun er interreseret såfremt, det er en Tesla ejer fra dette forum og jeg på forhånd er vidende om det via et tlf. opkald e.l.- hvis App'en er tiltænkt alle el-biler generelt eller måske international - trækker jeg mig straks igen. Mit tilbud, var at hjælpe "vennerne" i nødstilfælde - og håbe på det samme, hvis jeg i nødstilfælde fik brug for hjælp.
Andersen, vil ikke kapre denne tråd, men blot sige at jeg forstår hvad du siger. Vi er bevidste om at folk gerne vil kunne oprette grupper.
Du er ikke tvunget ud i noget, jeg skriver en mail rundt når vi går i gang med test.
Mvh Ole
Kan man ikke oprette sig på plugshare og afgrænse ens synlighed e.l. der også? Jeg har ikke selv prøvet den så meget, ved kun at man kan oprette sig. Hvilke funktioner der ellers er, kender jeg ikke :)
til de 2 traf vi kan bringe adaptore op, og se hvilke muligheder vi har. der er flere der har selv lavet dem og nogle er købt.
@Gunberg:
Jeg har designet klar til en controller der kan klare dette. Den skal bare bygges og programmeres, så skriv evt.