Loading...
dk

Indfarvede paneler | Tesla Forum

AFH
AFH Jun 3 '15
@JP: Det ser godt ud. Har du også fået indpakket det nederste af diffuseren bagpå (under bunden)? Send gerne et billede af bagenden.

/Anders
Forummets indlæg er redigeret af AFH Jun 3 '15
JL
JL Jun 3 '15
Det ser SÅ godt ud. Jeg får lavet min om halvanden uge hos LakExperten i Kastrup. De laver en del Tesla'er, så tænkte det var en godt sted. Billeder følger... :-)
JP
JP Jun 3 '15

@Stuckmann: Det er da utroligt som vi lige har synkroniseret tidspunktet for vores indfarvning :-)

@Teammortensen: Det tog ca. 1 dag. pga. plasticpaneler er det lagt en primerfolie først. Resultatet er flot - så nu håber jeg bare det holder. Du kan selv spørge Morten til pris. Han vil gerne lave flere :-)

@AFH: Det er kun sidestykkerne der er indfarvede der. Så diffuser er synlig.

FrederikC
FrederikC Jun 3 '15

@JP Primer folie? Jeg ved hvad primer er og hvad folie er, men har aldrig hørt om primer folie.

Hvis der er brugt primer så får du det ALDRIG af igen!

JP
JP Jun 3 '15

@FrederikC: Det er primerfolie - men jeg er jo ikke fagmand :-) Den man godt tages af igen, selvom det nu ikke er planen. Søgte lige på typen: http://www.signanddigital.com/sott-primer-film-9900-xpf-bonding-aid-for-textured-surfaces.html

Forummets indlæg er redigeret af JP Jun 3 '15
Stuckmann
Stuckmann Jun 3 '15

@JP hehe ja. jeg nåede ikke andet end at få bilen så blev den skilt ad og delene sendt til maler. men hold kæft det pynter at få det indfarvet, specielt på den hvide/perlemors Hvide

FrederikC
FrederikC Jun 3 '15
Citat fra JP

@FrederikC: Det er primerfolie - men jeg er jo ikke fagmand :-) Den man godt tages af igen, selvom det nu ikke er planen. Søgte lige på typen: http://www.signanddigital.com/sott-primer-film-9900-xpf-bonding-aid-for-textured-surfaces.html

Det bestiller jeg :o)

Har en udfordring på bagkofangeren, det kan nok løse det :) 

Det gjorde jeg så ikke - det er jævnt dyrt - 30 Euro pr. meter + moms.

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Jun 3 '15
JP
JP Jun 3 '15

Jeg har lige fået det monteret. Men indtil videre holder det fint - også bagpå.

JL
JL Jun 17 '15

@Stuckmann: Så din hos Tesla tidligere på ugen - den er SÅ flot. Prikken over i'et ville være TESLA tekst på dine hvide kalibre - ligesom denne her :-) 

http:///...el_S_Black_Out-6.jpg

Du kan købe dem på eBay.

KS
KS Oct 14 '15

I føljetonen omkring maling af paneler, kan jeg nu slutte mig til. Jeg er ved at få malet mine paneler, og har lavet en aftale med en maler, om at grunde, spartle og male samt give disse en gang klarlak. De bliver naturligvis ikke helt som resten af bilen, det havde jo været kedeligt.

Jeg har gjort det, at jeg har købt et ekstra sæt plastik dele - et komplet sæt.

Dette er:

Frontlæbe

Nederste del på Rear diffuser

Rear diffuser

2 stk sidepaneler

2 stk afslutninger på sidepaneler

Nosecone.

Jeg får malet hele dette sæt, hvorefter det "gamle" sæt bliver afmonteret, og det nye monteret igen samtidigt i en arbejdsgang. Dermed sparer jeg at have bilen på værksted i 2-3 dage mens det bliver malet og ordnet. Når jeg så er færdig har jet et sæt plastik dele til overs.

Er der nogen der er interesserede i at få malet sine dele ind i bilens farve, kan man så "leje" stumperne for et lille beløb, og således undvære at undvære sin bil i flere dage. Det lille beløb dækker små skader på de efterfølgende leverede dele. Er der dele der er helt defekte, skal man naturligvis erstatte med et i orden stykke.

Er man interesseret, så henter man blot plastik - får det malet (jeg kender en maler og en der kan afmontere samt montere) - og monteret. Herefter returneres plastikdele til mig, og går dernæst videre til næste i køen.

Er men ikke gør-det-selv klar, tilbydes dette også som en pakke med alt inklusive. Kontakt mig og hør mere.

KS
KS Oct 14 '15

I føljetonen omkring maling af paneler, kan jeg nu slutte mig til. Jeg er ved at få malet mine paneler, og har lavet en aftale med en maler, om at grunde, spartle og male samt give disse en gang klarlak. De bliver naturligvis ikke helt som resten af bilen, det havde jo været kedeligt.

Jeg har gjort det, at jeg har købt et ekstra sæt plastik dele - et komplet sæt.

Dette er:

Frontlæbe

Nederste del på Rear diffuser

Rear diffuser

2 stk sidepaneler

2 stk afslutninger på sidepaneler

Nosecone.

Jeg får malet hele dette sæt, hvorefter det "gamle" sæt bliver afmonteret, og det nye monteret igen samtidigt i en arbejdsgang. Dermed sparer jeg at have bilen på værksted i 2-3 dage mens det bliver malet og ordnet. Når jeg så er færdig har jet et sæt plastik dele til overs.

Er der nogen der er interesserede i at få malet sine dele ind i bilens farve, kan man så "leje" stumperne for et lille beløb, og således undvære at undvære sin bil i flere dage. Det lille beløb dækker små skader på de efterfølgende leverede dele. Er der dele der er helt defekte, skal man naturligvis erstatte med et i orden stykke.

Er man interesseret, så henter man blot plastik - får det malet (jeg kender en maler og en der kan afmontere samt montere) - og monteret. Herefter returneres plastikdele til mig, og går dernæst videre til næste i køen.

Er men ikke gør-det-selv klar, tilbydes dette også som en pakke med alt inklusive. Kontakt mig og hør mere.

Sider: « 1 2