Loading...
dk

Hvad har du købt til din Tesla i dag? | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ Aug 4 '15

@Skeel, det er ikke lykkedes mig at finde nogle videoer der viser hvordan man installerer Tesla's originale center console. Men der er mange omkring Evannex's.  Men pyt med det, Tesla kan/vil jo alligevel ikke udlevere den til selv-montering, så jeg må væbne mig med tålmodighed.

@FrederikC, det er tanken der tæller :)

KimT
KimT Oct 15 '15

Jeg har lige været i IKEA med familien (har desværre ikke et type2 kabel så jeg kunne ikke suge gratis strøm mens vi handlede). Her fandt jeg en lille kasse som kan stå mellem sæderne. Min søn har det med at blive køresyg, så vi har altid brækposer, vådservietter og affaldsposer med i bilen. Men da der ikke er så meget aflægningsplads i bilen, har jeg haft en kasse stående. Men da konsollen hælder den forkerte vej fylder en kasse meget. Jeg fandt en kasse hvor der lavet en udskæring som passer til tesla'en : http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30155019/

Ud over det har jeg i de 5 uger jeg nu har haft min 70D - uden premium interiør - investeret i LED strip til bagagerummet, pudle light til under bagdørene samt lys under sæderne (set på Teslafied.eu), LED pærer til nummeplade, 32GB Sandisk CZ33 USB thumb drive, købt sort decal til blinklys og navkapsel (hedder de vel) hos FrederikC. Og inden jeg fik bilen fik jeg købt en 25m 2,5m2 kabel hos Biltema + div. CEE stik, samt fik samlet en bimåler så jeg kan følge med i hvor meget strøm bilen suger hjemme. 

Jeg har også fået monteret en krog til indkøbsposer som beskrevet i #16 her : http://www.teslamotorsclub.com/...ks-in-the-back/page2

Ud over det kan jeg nævne at jeg i forvejen havde et Huawei E5776 4G modem (med datadelingskort betalt af arbejdsgiveren), samt en Seagate Wireless plus HDD, så ungerne har netadgang og afgang til film på bagsædet fra deres iPad's, samt 2 stk Xiaomi - Mi 10400mAh powerbanks.

Og så går jeg og venter på at der bliver stablet en byg-selv dag på benene i Jylland så jeg kan få brugt den pakke STP jeg fik købt af Kristian70K ;-)

Forummets indlæg er redigeret af KimT Oct 16 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 15 '15
Ja lige nøjagtig. Har også en pakke stp som blot ligger og venter på en kommende hygge/pusledag i det jyske...
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 15 '15
Hookmaker
Hookmaker Oct 15 '15
Jeg er i Viborg hele næste weekend og demoer/hjælper gerne med lydisolering af feks én dør hvorefter man selv kan tage resten derhjemme.
Hookmaker
Hookmaker Oct 15 '15
Jeg er i Viborg hele næste weekend og demoer/hjælper gerne med lydisolering af feks én dør hvorefter man selv kan tage resten derhjemme.
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Oct 15 '15

Jeg roder med noget test af en nano rudeforsegler  og har 4 teslaer kørende med denne - nu har alle 4 meldt positivt tilbage. Jeg selv meldte behandlingen dårlig indtil jeg fik producenten til at ændre procedure og nu står vi tilbage med en super rude forsegling testet blandt markedets bedste.

Facts:

relativ nem at påføre.

bedre end de fleste konurrenter

billigere

Michael
Michael Oct 16 '15
Lyder spændende.
hvad er fordelene ved denne rudeforsegler.
pris?
griffel
griffel Nov 9 '15

Citat:

>>

Jeg har købt (godt nok i går) en type 2 holder, som skal monteres skråt på væggen ved siden af min CEE udgang, så opladerkablet har noget at sidde fast i:
http://esl-shop.de/wallbox-dummy-fur-ladekupplung.html

>>

Sådan en vil jeg også have, men forsendelsen til DK er jo næsten lige så dyr som varen.

Kan den ikke fåes herhjemme også? Synes jeg har set den et sted men kan da for filen ikke finde det igen...

Forummets indlæg er redigeret af griffel Nov 9 '15
griffel
griffel Nov 9 '15

@KimT: Joda! :-) Tak for instant answer!

/Jakob :-)

Jabba
Jabba Nov 14 '15

Det ser sgu godt ud FrederikC. Hvor meget skal din foliemand have for arbejdet?

Citat fra FrederikC

Købt er måske så meget sagt, fik min foliemand til at skære dem af nogle folierester jeg havde.

Hvis det har interesse kan jeg nok godt få ham til at lave flere - mod betaling selvfølgelig.

Tue
Tue Nov 21 '15
En Tesla Pin, Pen, Paraply og Kop. Alt sammen pakker pænt ind i 90D :-)
Forummets indlæg er redigeret af Tue Nov 21 '15
Kristian70k
Kristian70k Nov 21 '15
Ved Tesla butikken eller? Ligner et must have Tue :)
Kristian70k
Kristian70k Nov 21 '15
Ved Tesla butikken eller? Ligner et must have Tue :)
Tue
Tue Nov 22 '15
Indpakningen er et must have. Det var nemlig en 90D (resten fulgte bare med:-). Kristian, du har da også netop skiftet bil. Fik du ingen gaver med?
Kristian70k
Kristian70k Nov 22 '15
Hej ;) skiftede ikke, brugt priserne var ikke som jeg ville have dem så trak handlen tilbage :)
JF
JF Nov 27 '15

Var lidt træt af at skulle fumle med min iPhone i Tesla’s Premium Center Consol. Har derfor konstrueret og 3D Printet denne ”slider” gadget. Nu kan jeg sætte min telefon til ladning uden at kigge væk fra vejen.

The_Stig
The_Stig Nov 27 '15
Citat fra JF

Var lidt træt af at skulle fumle med min iPhone i Tesla’s Premium Center Consol. Har derfor konstrueret og 3D Printet denne ”slider” gadget. Nu kan jeg sætte min telefon til ladning uden at kigge væk fra vejen.

@JF - Den er genial - go´ idé  -  Kan den "købes" for penge? eller vil du sende en DWG fil til via PM, så jeg selv kan printe....?
Forummets indlæg er redigeret af The_Stig Nov 27 '15
KimT
KimT Nov 27 '15

Genial - den kan du godt begynde at masseproducere - kunne godt bruge en til min Iphone 5S.....

Klaus_
Klaus_ Nov 27 '15

Skide smart, dem kan du dælme sælge mange af!

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »