@Mixi, ønsker trunk+frunk i sort til min S85D hvis muligt.
Hilsen
Jan Larsen
Søren: Øv at det lige er den modeldims du har til overs - jeg mangler nemlig en "gæster på bagsædet kan ikke holde poterne indenfor deres sædeområde og aktiverer derfor midterselealarmen til stor frustration for føren der derfor mister fokus på powerconsumption dims", hvor købte du dine dimser, for de har måske også den anden model samme sted?
Jeg håber i øvrigt at fruen snart har fødselsdag, så hun kan få sin gave og manden restituere sin fokus :-)
Mixi: Flotte måtter du der har fået kreeret - er det real leather eller fra en plastik-ko?
Har du overvejet at få skabt noget i samme stil til futterne inde i kabinen (med velcro de rette steder så de ikke hørger rundt)?
Der bliver vist rift om disse måtter, ser også kanon godt ud.
Jeg aftager gerne frunk+trunk til alm S85
/Per
mixi: ser ud til der bliver stor rift om de måtter. En ny tråd er ikke en dum ide!
Jeg er på en Trunk + frunk til P85classic
- K
mixi, har vi ikke haft en lign. tråd - interessen er fortsat stor. Jeg melder mig også til et D sæt :)
Hej Alle
jeg takker for den store interesse jeg er på job lige nu men skriver i aften (men ingen problem alle skal nok få de sæt de ønsker) jeg har også nogle andre ting jeg har fået/får hjem det kunne være i også kunne bruge noget af det, eks mobil holder, mini konsol osv.
er normalt i frisør branchen, men får snart en tesla og ELSKER Tesla som jer :0)
@mixi,
PNG filer dur desværre ikke herinde, men jeg synes filnavnene lyder spændende, så jeg håber du uploader nogle JPG engang, evt. i en ny tråd, så vi kan få lov at bruge vores penge derinde :)
Mixi; +1 på de smarte måtter til S85 Classic.
Telefonholderne ser også smarte ud. Husk dog at mobilen typisk interfererer tæt på Teslaens skærm med brummen i højtalerne til følge.
Mixi, de måtter ser sgu lækre ud.
Fandt dog aldrig ud af om hvad slags læder der var tale om?