Loading...
dk

Hvad har du købt til din Tesla i dag? | Tesla Forum

larsenjan
larsenjan Apr 17 '15

@Mixi, ønsker trunk+frunk i sort til min S85D hvis muligt.
Hilsen

Jan Larsen

Genild
Genild Apr 17 '15

Søren: Øv at det lige er den modeldims du har til overs - jeg mangler nemlig en "gæster på bagsædet kan ikke holde poterne indenfor deres sædeområde og aktiverer derfor midterselealarmen til stor frustration for føren der derfor mister fokus på powerconsumption dims", hvor købte du dine dimser, for de har måske også den anden model samme sted?

Jeg håber i øvrigt at fruen snart har fødselsdag, så hun kan få sin gave og manden restituere sin fokus :-)

Genild
Genild Apr 17 '15

Mixi: Flotte måtter du der har fået kreeret - er det real leather eller fra en plastik-ko?

Har du overvejet at få skabt noget i samme stil til futterne inde i kabinen (med velcro de rette steder så de ikke hørger rundt)?

PerF
PerF Apr 17 '15

Der bliver vist rift om disse måtter, ser også kanon godt ud.

Jeg aftager gerne frunk+trunk til alm S85

/Per

JL
JL Apr 17 '15
+1 for plastik ko :-D
JL
JL Apr 17 '15
Uden at virke alt for sur - var det måske en ide at oprette en ny tråd til bestilling af måtter? :-)
RobertJ
RobertJ Apr 17 '15

mixi: ser ud til der bliver stor rift om de måtter. En ny tråd er ikke en dum ide!

Jeg er på en Trunk + frunk til P85classic

- K

Lund
Lund Apr 17 '15

mixi, har vi ikke haft en lign. tråd - interessen er fortsat stor. Jeg melder mig også til et D sæt :)

Mixi
Mixi Apr 17 '15

Hej Alle 

jeg takker for den store interesse jeg er på job lige nu men skriver i aften (men ingen problem alle skal nok få de sæt de ønsker) jeg har også nogle andre ting jeg har fået/får hjem det kunne være i også kunne bruge noget af det, eks mobil holder, mini konsol osv.

er normalt i frisør branchen, men får snart en tesla og ELSKER Tesla som jer :0) 

Forummets indlæg er redigeret af Mixi Apr 17 '15
Klaus_
Klaus_ Apr 17 '15

@mixi,
PNG filer dur desværre ikke herinde, men jeg synes filnavnene lyder spændende, så jeg håber du uploader nogle JPG engang, evt. i en ny tråd, så vi kan få lov at bruge vores penge derinde :)

Mixi
Mixi Apr 17 '15

Jeg har en "tom shop" tror jeg smider det der ind i weekenden så kan i se hvad jeg kan få hjem  :0)

Forummets indlæg er redigeret af Mixi Apr 17 '15
Tue
Tue Apr 17 '15

Mixi; +1 på de smarte måtter til S85 Classic.

Telefonholderne ser også smarte ud. Husk dog at mobilen typisk interfererer tæt på Teslaens skærm med brummen i højtalerne til følge.

Mixi
Mixi Apr 17 '15
Hej Tue takker for info, jeg har en på vej hjem så tester jeg
krabbe
krabbe Apr 17 '15
Mixi

Jeg tager også meget gerne et sæt til Trunk og Frunk til 85D

Betaler selvfølgelig gerne forud, så du ikke har penge "ude og svømme"

Er det nogle du har i DK eller skal de lige produceres i Kina først ?
krabbe
krabbe Apr 17 '15
PS tager også gerne en sort mobil holder :)
lysmanden
lysmanden Apr 17 '15
Jl. Hvad er den blæser til?

Mixi jeg er også frisk på et sæt måtter til trunk og Frunk

Er der nogle der har eftering med måtter til for og bag inden i kabinen?
MrCoffee
MrCoffee Apr 17 '15
Mixi, du få vist en stor bestilling. Gerne en sort til bagagerum som din, den er flot ! Tak.
3450rbt
3450rbt Apr 17 '15
Hej Mixi, også gerne et sæt sorte til mig (85D). Tak og god weekend
Mixi
Mixi Apr 17 '15
Ja jeg tror da lige jeg skal tælle mig i søvn i aften
ias
ias Apr 17 '15

Mixi, de måtter ser sgu lækre ud.

Fandt dog aldrig ud af om hvad slags læder der var tale om?

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »