Loading...
dk

Hvad har du købt til din Tesla i dag? | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 17 '15

Uden at vide det vil jeg mene at det er nappa (kunstlæder) ligesom mange andre dele i Teslaen. 

Mixi
Mixi Apr 17 '15
Hej Ias jeg får dem lavet i PU læder som er mest velegnet til formålet
Mixi
Mixi Apr 18 '15

I får lige en close up 

JL
JL Apr 18 '15
@lysmanden: Den er til at blæse vand væk der sidder i sprækker, spejlhuse, bag nummerplade osv. når man vasker bil :-) Jeg har også en mc og der er sådan en fætter også super god.
lysmanden
lysmanden Apr 18 '15
Genialt Jl. Hvor mange bar trykker den med.? Det kan jeg ikke læse. Er den effektiv ?
Brejl
Brejl Apr 19 '15
@mixi jeg vil også meget gerne købe et sæt til min S85

/Brejl
Busimiss
Busimiss Apr 19 '15
En ParkOne exclusive parkeringsskive
gw
gw Apr 19 '15

@Busimiss. God pris? Hvis ja... hvorhenne?

Busimiss
Busimiss Apr 19 '15
@gw fik den i gave :-)
JL
JL Apr 19 '15
@gw: Thansen har dem vist til 549,- Den er så pæn :-)
Comeback
Comeback Apr 19 '15

her er linket til de måtter, jeg har fårt fra Kina som blev efterspurdt i går i køge 

http://detail.tmall.com/item.htm?spm=a220m.1000858.1000725.6.t216Dg&id=41473076265

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Apr 19 '15
Nommensen
Nommensen Apr 19 '15
Hej Henrik, vidste ikke du kunne kinesisk :-)
Bentzilmer
Bentzilmer Apr 19 '15
@comeback: De ser dælme også lækre ud. Hvad gav du for dem?
NCL
NCL Apr 19 '15
Comeback, hold da op, det er da godt man har en kineser ansat, hvis man skal købe noget på den side :-)
Comeback
Comeback Apr 19 '15

Jeg taler ikke kinesisk det har jeg folk til :) prisen i dk var ca 450 kr for et sæt. plus fragt:)

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Apr 19 '15
Mixi
Mixi Apr 19 '15

Det er jeg enig i Comeback jeg har sat ca 150-200 kr af til  told og fragt = 636 + moms (alle der har bestilt for kvittering/faktura med på det)   

Forummets indlæg er redigeret af Mixi Apr 19 '15
Niels
Niels Apr 19 '15

Blot til info så vi undgår misforståelser.

Tesla's sæder er lavet i Nappa læder

http://en.wikipedia.org/wiki/Nappa_leather

Dette er ægte læder fra en ko. dørbeklædning og andet er kun ægte læder såfremt man har udvidet interiør pakke (mig bekendt)

Ved godt at mange tror nappa læder er "fake" læder, men i tesla's tilfælde bruger de betegnelsen for ekstra blødt læder.

PU læder er vel som navnet angiver lavet af PU, altså plastik. ikke at det gør det dårligere, og det er i hverfald rengørings venligt og sikkert velegnet til formålet.

Jordvarmekongen
Jordvarmekongen Apr 19 '15
Jeg er med på et sæt måtter frunk+trunk til 85D. Du siger bare til ang betaling.
krabbe
krabbe Apr 19 '15
Mixi

Hvad er forventet leveringstid ?
Mixi
Mixi Apr 19 '15

Ang levering regner jeg med at have dem til 85 hjemme på fredag, 85D skulle gerne komme ugen efter (men os m D er jo ekspert i at vente :0)

i morgen formiddag laver jeg et nyt link hvor jeg har lagt de ting jeg kan skaffe, så er dem der ønsker at bestille velkommen der.

Har i andre ting i gerne ønsker jeg skal se efter siger i endelig til.

god aften derude

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »