Loading...
dk

Dash cam? | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Apr 18 '15
Det sidder så i midten mellem de 2 grå og føder sensoren.
Klaus_
Klaus_ Apr 18 '15

Hvilke 2 grå, og hvilken sensor? :)

KS
KS Apr 18 '15
Sensoren i loftet, eller uden sikkerhedspakken er det blot en hullet plade i loftet foran spejlet.

På de nye biler sidder stikket bagerst hvis i brug, ellers tapet fast til midten af pladen.

Brun er 12v
Sort nul
lysmanden
lysmanden Apr 18 '15
Kæft i er kloge allesammen. Fandme godt forum vi har herinde :)
Fedt at i kan hjælpe og nybegyndere så meget . Thumbs up
lysmanden
lysmanden Apr 18 '15
Kæft i er kloge allesammen. Fandme godt forum vi har herinde :)
Fedt at i kan hjælpe og nybegyndere så meget . Thumbs up
Klaus_
Klaus_ May 13 '15

Er det muligt at montere Blackvue kamererne uden at skulle bore i bilen? Her tænker jeg især på det bagerste kamera.

Og er det dobbeltklæbende tape en holdbar monteringsmåde på lang sigt?

KS
KS May 13 '15

Det er kun nordmændenes metode der kræver at der bores i bilen. Min metode er at klippe i ledningen til det bagerste kamera i stedet - og dermed ingen huller eller ingen synlige ledninger nogen steder, andet end ved kameraene.

Tapen holder glimrende. Mit har siddet i den gamle i 1,5 år uden problemer.

Klaus_
Klaus_ May 13 '15

@Ken, er din metode beskrevet et sted (gerne med billeder), eller er det visdom der kun uddeles på diverse byg-selv-dage? :)  Vi skal til fødselsdag på lørdag, så kan desværre ikke engang kigge til Vejle og se hvordan det er lavet.

KS
KS May 13 '15

@Klaus_:

http://teslaforum.dk/forum/topic/front-kamera?page=2#post-25367

Kristian70k
Kristian70k May 13 '15

Ken, du er ved min side på lørdag ikke? kan jo smadre sådan et el system på ingen tid, uden kyndig vejledning..

KS
KS May 13 '15

Jep

Klaus_
Klaus_ May 13 '15

Takker, Ken.

Kristian70k
Kristian70k May 13 '15
Citat fr:) a KenSeitzberg

Jep

takker (hvis det var til mig  :)
TwoChops
TwoChops May 13 '15
Håber virkelig også på kyndig vejledning på lørdag når mit BlackVue 650 skal monteres. Hvad skal jeg selv medbringe af sager ud over kamera?
/Jeppe.
KS
KS May 14 '15

Der skal bruges torx 20 skruetrækker, loddekolbe, et stykke stift ledning eller trækrør (tyndt), og en 3,5 mm strikkepind eller lignende til at trække kabel igennem gummigennemføring. Jeg har en mmcx connector til kablet. Desuden en go' portion tålmodighed - her må jeg melde pas.

JL
JL May 14 '15
@Ken: Som taget ud af en Olsen banden film :-)
FLK
FLK May 14 '15

@Kristian70k: rms og jeg har planer om at installere BlackVue 650 på Kirstinehøj d. 13/6 - forhåbentlig også med lidt assistance fra Ken. Du må meget gerne tage en masse billeder undervejs ved din installation så vi har en drejebog at gå ud fra :-)

Kristian70k
Kristian70k May 14 '15

jeg skal forsøge at lave en lille drejebog.... :) så kan jeg smide det på dropbox.. og linke det så i kan få det :) glæder mig sku til lørdag.. :)

SQLCPH
SQLCPH May 14 '15
Hej Kristian mfl. Der bliver gang i den med blackvue montering i Vejle hva? En tur til Legoland med familien gør desværre mit fremmøde umuligt. Men sikke hyggeligt i får det.<br />
<br />
De af jer der lyster er meget velkomne til minitræf på kirstinehøj d 13 juni. Jeg kan se at vi er en del der skal have installeret blackvue og der er kun én Ken. Indtil vi har klonet ham... ;-)<br />
<br />
God træf i Vejle<br />
<br />
/ Søren
Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH May 14 '15
KS
KS May 14 '15
Er i nu også sikre på at i ønsker flere af mig..

Kameraet er altså let at installere - det er kun stikket der skal loddes på der er vanskeligt. Forreste kamera installeres på nye modeller på 10 minutter og 10 minutters forberedelse af kabler
Sider: « 1 2 3 4 »