Jeg havde min til service med to små lakfejl, samt de samme cirkelridser, som I omtaler. Bilen strålede, da jeg fik den tilbage, så jeg var lykkelig!! (skide værre med at bagagerummet lugtede af brændt gummi...)! Men...
Efter en lille måned og tre vaske er min begejstring dog væk (Jeg vasker i hånden og helt efter foreskrifterne på bilvask.nu -2x højtryk, skumforvask, højtryk, håndvask med lammeskind/uld-handske). Cirkelridserne er igen tydelige. Jeg mistænker, at Tesla Århus bare har lagt et lag shine eller voks på bilen, som jeg nu har vasket af. Jeg synes ikke, at jeg kan brokke mig så sent, og jeg gider ikke til at forsøge at overbevise dem om, at ridserne ikke er påført af mig. På den anden side er det møgirriterende, at have betalt en formue for en ridset bil. Jeg er en lykkelig Teslaejer og elsker at vise den frem og rose Tesla (min nabo har lige bestilt en S85D, hvilket jeg brude få kommission for). -men de fu*king ridser...!! Det kan ikke passe, at man skal sende en ny bil til DetailingBilpleje og lægge yderligere 6.500kr for at få en pæn lak.
Det er noget sjusk i Tesla Århus!
Jeg vil meget gerne høre, om jeres ridser også kommer tilbage, og om nogen ved, hvad de gør i Århus for at fjerne disse ridser.