Hej lysmanden
Jeg har ikke fået prisen endnu, men det er nye færdiglavet måtter så ikke noget at gøre med de eksisterende måtter.
Hej lysmanden
Jeg har ikke fået prisen endnu, men det er nye færdiglavet måtter så ikke noget at gøre med de eksisterende måtter.
Er det snart ved at være ASAP? :-)
Hej Klaus
det er en aftale, hvis du afhenter i firmaet fjerner vi bare fragten,
jeg vender tilbage ASAP
Hej Kelas
Jeg har alle på modeller på lager, så du er velkommen til at svinge forbi, jeg er der hver dag 08:30 til 16:00
vi kan lige aftale nærmere
God weekend
Hvis der er nogen der af den ene eller anden årsag kun har brug for en måtte til trunk så aftager jeg gerne den til frunk :-)
Jeg har lige modtaget det første sæt i fredags, skal teste pasform i morgen (da jeg er en af dem der venter på sin egen Tesla:) men ka da lige smide et billede op af dem, de et lavet af et lidt mere robust materiale, da man jo har fødderne der på, men de spiller mega syntes jeg, hvis der er nogen der vil forbi Silkeborg og se nærmere/bedømme er i velkommen
Jeg har i dag testet de nye måtter, og de sidder kanon, det virker perfekt med velcro på undersiden så de ikke skrider
Hvis der er nogle der er interesseret har jeg 1 "demo" sæt, som aldrig er brugt. 600 kr passer til D model
Hej Alle
Så er bundmåtterne kommet hjem til den der er intersseret
Ha en fantastisk weekend
MVH Michael
www.all4cars.dk