Loading...
dk

Hjælp....jeg er forvirret | Tesla Forum

Makova06
Makova06 Apr 23 '15

Kiefer, nej.....jeg ville bestemt helst have den i går :-) Så det er en kamp mellem tålmodighed og kompromis

Hvis jeg bestiller nu, så er den til levering i Juli, så længe er det ikke, men minde den bliver forsinket

lysmanden
lysmanden Apr 30 '15

makova. der er noget specielt ved at få en helt ny bil. Jeg havde klart valgt en ny 85d

Lad os høre hvad du er kommet frem til når du har truffet din beslutning :-)

Makova06
Makova06 May 1 '15

Lysmanden.....jeg fik pludselig en dårlig mavefornemmelse over købet af en brugt og ville ikke gå på kompromis, når jeg er oppe i den prisklasse. Så valget blev en smuk sort metallic S85D med sorte Next gen. sæder, panorama glastag, interiør pakken med hvid alcantara himmel, piano Black dekor, vinterpakke, hi-fi pakken og luftundervogn. Jeg kunne nok have været tilfreds med mindre gejl, men jeg tænkte at det var nu eller aldrig, så den fik stort set det hele.

Så nu er det bare at prøve at holde ventetiden ud, selvom jeg allerede er ved at dø allerede efter en uge :-)

lysmanden
lysmanden May 2 '15

makova. sådan. stort tillykke. Man kan vel nok sige at du ikke er gået på kompromis med den omgang tilbehør

fik du bestilt den inden prisstigningen?

Makova06
Makova06 May 4 '15

Mange tak :-) Og så får den også monteret midterkonsol, da jeg ikke synes kombinationen med kopholder i armlænet er særlig gennemtænkt. Dog lidt mærkeligt at bestille noget, som jeg ikke har set :-) Men håber da at den er pæn og godt givet ud.

Ja jeg var helt uvidende om en kommende prisstigning, så det var virkelig heldigt at jeg var hurtig til at beslutte mig, da jeg ellers havde måtte vælge et par udstyrspakker fra på den konto.

Mit bilbudget er vist også presset til kanten lige nu. Så større sommerfælge må vente til næste år :-)

Nommensen
Nommensen May 4 '15
Tillykke Makova - hvorfor bestilte du ikke autopilot - jeg synes jo det er her som bilen skiller sig ud fra mange andre biler, men det er jo min mening - uanset får du en super bil.
Makova06
Makova06 May 5 '15

Nommensen, det er alene af den grund at det er en af de få ting jeg kan få eftermonteret/aktiveret :-) Jeg ville hellere have de andre pakker nu og holde prisen "nede", så mit faste afdrag bliver tåleligt. Når jeg så har lidt guld at bruge, så kan jeg se om jeg har lyst til at få autopiloten oveni.

Nommensen
Nommensen May 5 '15
Det lyder som et fornuftigt tiltag - endnu engang tillykke, du bliver lykkelig både indvendigt og udvendigt :-)
BPBach
BPBach May 9 '15

Hej jeg fik også bestilt en s85d inden prisstigningen i perlemorshvid med 2gen sort læder. luft undervogn, stereo, vinter og tech pakken, så er det bare ventetiden der bliver lang, kommer sidst i juli.

Makova06
Makova06 May 9 '15

Vi skal nok klare ventetiden i fællesskab Benny ;-)

Sider: « 1 2