Nogle der ligger inde med 4 org. 19" dæk (uden fælge) de vil sælge?
Der står M+S på siden af mine dæk, på bil udleveret for få dage siden. Good Year dæk så vidt jeg husker. Tyder på helårsdæk.
Så står der sikkert også "RS-A2" på - det er dem de hele tiden har leveret på std 19" fælgene. Nogen der er interesseret i mit gummi?
Er der nogen (helst fra Midtjylland), som har et enkelt standard 19” helårsdæk med min. 6 mm mønster til salg?
Som nogen nok har hørt, havde jeg en punktering på vej til Træf i Ribe i går. Jeg reparerede med ”prop”, men ønsker for en sikkerheds skyld at skifte dækket.
Dæktype: Goodyear Eagle RS A2, P245/45 R19 98V M+S. Mønster: se foto:
Har et sæt originale 19" fælge med dæk sensor (nyeste version) kørt 10.000 kilometer.. Ingen hakker ridser.. Passet og plejet. Med vinterdæk.. Ny pris ved tesla 18.000 nogen bud?
Hej Kristian70K,
vil gerne se nogle billeder af dem og hvilke vinterdæk der sidder på....hvis alt er tip top kunne jeg være interesseret.
dbh Troels
Det er efterhånden en gammel tråd, men jeg genopliver den lige...
Jeg kunne meget vel være interesseret i et par af de originale helårsdæk (Goodyear Eagle), hvis der stadig er nogen der har dem liggende.
Jeg havde anden punktering på et par uger - jeg troede at det var den første, der ikke var lappet ordentligt, men der var to nye (?) utætheder, blandt andet en skrue. Dækmanden mener at det er bedst at skifte dækket ud, og at jeg nok bør skifte begge bagdæk, så der er ens slid. Har kørt 10.000 km - er der nogen der har en holdning til det. Vil det være skidt kun at skifte et dæk?
Jeg har 4 stk. std. dæk liggende hvis nogen skulle have interesse. Kørt ca. 10.000 km. Er på midtsjælland