Loading...
dk

Købes originale 19" helårsdæk | Tesla Forum

Claus8930
Claus8930 May 25 '15

Nogle der ligger inde med 4 org. 19" dæk (uden fælge) de vil sælge?

Kristian70k
Kristian70k May 25 '15

Hej, ja jeg har et sæt - tror de har kørt 1000 km.. 

lysmanden
lysmanden May 25 '15
Kristian. Vil du ikke kun sælge hele sættet dvs med fælg?
Claus8930
Claus8930 May 25 '15

@Kristian

Send lige en PB med din pris :)

Skaarup
Skaarup May 27 '15
Stadig interesseret? Der sidder 4 styks på den jeg får d. 8. juni som jeg ikke skal bruge.
FrederikC
FrederikC May 28 '15
Er de ik begyndt at levere med sommerdag?
Skaarup
Skaarup May 28 '15
Det ved jeg ikke! Gør de det??
Klaus_
Klaus_ May 28 '15

Der står M+S på siden af mine dæk, på bil udleveret for få dage siden. Good Year dæk så vidt jeg husker. Tyder på helårsdæk.

Skaarup
Skaarup May 28 '15

Så står der sikkert også "RS-A2" på - det er dem de hele tiden har leveret på std 19" fælgene. Nogen der er interesseret i mit gummi?

lysmanden
lysmanden May 28 '15
Rasmus jeg har prøvet at skrive til dig. Jeg kunne godt være interesseret i dem.
Jeg prøver lige at skrive til dig igen
Kristian70k
Kristian70k May 28 '15

Har også mine til salg endnu :)

lysmanden
lysmanden May 28 '15
Kristian dine blev jo kun solgt med fælge jo og jeg har ikke brug for fælgene desværre
Kristian70k
Kristian70k May 28 '15

hej, nej dette er kun dæk

Hilbert
Hilbert Sep 7 '15

Er der nogen (helst fra Midtjylland), som har et enkelt standard 19” helårsdæk med min. 6 mm mønster til salg?
Som nogen nok har hørt, havde jeg en punktering på vej til Træf i Ribe i går. Jeg reparerede med ”prop”, men ønsker for en sikkerheds skyld at skifte dækket.
Dæktype: Goodyear Eagle RS A2, P245/45 R19 98V M+S. Mønster: se foto:

troelslarsen
troelslarsen Sep 15 '15
Citat fra Kristian70k Har et sæt originale 19" fælge med dæk sensor (nyeste version) kørt 10.000 kilometer.. Ingen hakker ridser.. Passet og plejet. Med vinterdæk.. Ny pris ved tesla 18.000 nogen bud?

Hej Kristian70K,

vil gerne se nogle billeder af dem og hvilke vinterdæk der sidder på....hvis alt er tip top kunne jeg være interesseret.

dbh Troels

Dieselosaurus
Dieselosaurus Jun 14 '16

Det er efterhånden en gammel tråd, men jeg genopliver den lige...

Jeg kunne meget vel være interesseret i et par af de originale helårsdæk (Goodyear Eagle), hvis der stadig er nogen der har dem liggende.

Jeg havde anden punktering på et par uger - jeg troede at det var den første, der ikke var lappet ordentligt, men der var to nye (?) utætheder, blandt andet en skrue. Dækmanden mener at det er bedst at skifte dækket ud, og at jeg nok bør skifte begge bagdæk, så der er ens slid. Har kørt 10.000 km - er der nogen der har en holdning til det. Vil det være skidt kun at skifte et dæk?

PChr
PChr Aug 10 '16

Jeg har 4 stk. std. dæk liggende hvis nogen skulle have interesse. Kørt ca. 10.000 km. Er på midtsjælland

Secondtoflying
Secondtoflying Aug 11 '16
Dieselosaurus - såfremt du smider dem ud, så smid dem denne vej ;-)
PChr: mm og pris?
Ømvh,

Secondtoflying.
Sider: « 1 2