Loading...
dk

Hejsa.. Bryllupskørsel forespørgsel :) | Tesla Forum

ovectra
ovectra May 1 '15

Hej...

Vi står og skal giftes d. 22 Aug-15 i Tølløse kirke kl 15.30... og Vi har lovet hinanden at der ikke bliver givet morgengaver... da der simpelt hen ikke er råd... men.... min kæreste har ledt rundt alle steder efter en Tesla S, for at køre os fra kirken og ud og blive fotograferet 5 km væk og tilbage til festen.  ca 1 time  men 2800 kr er bare i overkanten for os..  så han har fuldstændig droppet det og vil bare køre i vores wv up. 

Nu vil jeg så gerne, hvis muligt, overraske ham med en tur i Tesla S... og faldt så over jeres lækre forum herinde :D og vil så høre hvad i tager for at køre os i den lille time.  Ville være fedt at se ham i hoved, hvis du og din bil holdt klar til at køre os den dag ;) 

Skriv evt. på petersenkarina@hotmail.com 

Mange hilsner og knus

Den kommende Brud. 

Karina.  

Kristian70k
Kristian70k May 1 '15

Bor i Jylland.. så det bliver lidt et problem.. men det skulle ikke koste en krone.. håber i får den bedste dag.. og ved at der er en eller anden herinde der vil hjælpe jer.. vi elsker lidt show off :)

ovectra
ovectra May 1 '15

Tusind tak :D  Årh det ville så fedt... hvis en herinde ville hjælpe mig med at overraske min kommende mand :D Ærgerligt at du bor i jylland... du skulle være mere end velkommen til en omgang show off i Tølløse :D og vise drengerøvene hvad en BIL er ;) :D

Forummets indlæg er redigeret af ovectra May 1 '15
NCL
NCL May 1 '15
Jeg kan muligvis hjælpe. Har sendt en mail.
Forummets indlæg er redigeret af NCL May 1 '15
ovectra
ovectra May 1 '15

Ncl venter spændt :)

ovectra
ovectra May 1 '15

Modtager gerne mails eller beskeder fra andre også :D 

Jesperbang
Jesperbang May 1 '15
Ovectra. Jeg har en P85D som holder til i Slagelse, jeg kan desværre ikke selv kører jer, men vil hører min kæreste om hun vil, hvis det stadig har jeres interesse. Skriv til mig på mail jesper.bang@stofanet.dk
Empty
Empty May 1 '15

Jeg bor i Tølløse (Algestrup) så det skulle vi da nok kunne finde ud af.

Junior
Junior May 1 '15

Jeg bor godt nok i Kbh, men stiller gerne med en sort P85D hvis det har interesse :-)
Og som der nævnes andetsteds, så skal det naturligvis ikke koste noget.

Forummets indlæg er redigeret af Junior May 1 '15
Empty
Empty May 1 '15

Vi laver da bare et lille Tesla træf ude foran kirken ;-)

ovectra
ovectra May 1 '15

Det kunne bare være lidt blæret.. hvis der er en mere der har mod på at køre et par gæster fra kirken til Bytorvet i Tølløse så skal i være mere end velkommen :D 

Torben_E
Torben_E May 1 '15

Hej Karina

Jeg skriver dig også en mail. Har en rød P85D Og vil gerne køre jer eller gæster. 

Så har du lidt at vælge imellem

Bor i Kbh.

De bedste Tesla hilsner Torben_E

Kiefer
Kiefer May 1 '15

Jeg har desværre ikke selv mulighed for at deltage da jeg bor i Jylland. Men jeg vil blot sige til Jer der vælger at deltage, der er en super sjov oplevelse for gæsterne, men især for chaufføren, har selv prøvet det med bryllupskørsel og der ikke en mere positiv oplevelse man kan få!

Jeg kommer oprindeligt selv fra Ugerløse, så det kunne da have været sjovt, lige at suse forbi de gamle kammerater :-)

/Martin

Empty
Empty May 1 '15

Det er altid et super oplevelse for alle parter at deltage i en dag der betyder så meget.

Jeg har før kørt gomme til kirken, brudepar og konfirmander fra kirke til fest, dog i mit benzin slugende møgdyr af en Subaru Impreza, men stiller lige så gerne op med "ellerten" :-) 

ovectra
ovectra May 1 '15

Kiefer... du skal være velkommen til en kop kaffe i Tølløse, hvis du ender på djævleøen en dag :D 

Kan sige at vi selv har kørt gratis bryllupskørsel... dog var det i vores gamle VW passat. men fin blev den med slør osv. og parret var dybt taknemmelige... Der er ikke noget bedre end at sprede glæde og sørge for andre får en uforglemmelig dag :) 

Forummets indlæg er redigeret af ovectra May 1 '15
Tesloid
Tesloid May 2 '15
Hejsa, bor i Kirke Såby, og har også en rød ellert. Jeg stiller gerne op til kørsel, hvis der mangler :-)
Kristian70k
Kristian70k May 2 '15

told u so :)

ovectra
ovectra May 2 '15
Ja i er så søde herinde ☺
ovectra
ovectra May 2 '15
Ja i er så søde herinde ☺
MrCoffee
MrCoffee May 3 '15
Heisan bor i Holbæk og lægger gerne dyt til, laver vi et træf? Ville være mega skægt !
Sider: 1 2 »