Loading...
dk

Tesla Service Bulletins | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar May 5 '15

Dette link henviser til en række af Teslas service bulletins (nederst på siden). Man kan blandt andet læse at samtlige biler produceret frem til ca. den 25. marts i år har problemer med træk og susen fra a-stolperne. Der er nøjagtige beskrivelser og fremgangsmåder hvorpå fixene skal udføres med billeder osv.

Det der reelt undrer mig mest er at der står "upon customer complaint". Burde man ikke når man ved at det er en hel konsekvent fejl hos samtlige biler så indkalde alle biler med de omtalte fejl og få fejlene udbedret?

af www.http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,21146.30.html

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 5 '15
Klaus_
Klaus_ May 5 '15

Kan man være heldig at få et direkte link ind til de service bulletins? Ellers er det bare mig der er blind :)

Min gik i produktion 28. marts, så det er jo lige deromkring.

Forummets indlæg er redigeret af Klaus_ May 5 '15
Gustavsfar
Gustavsfar May 5 '15

Nederst på siden af linket Klaus ;-)

Klaus_
Klaus_ May 5 '15

Jeg kan ikke se noget :(

Gustavsfar
Gustavsfar May 5 '15

Er Klaus den eneste der ikke kan se dette link eller har jeg fået skruet indlægget helt forkert sammen...?

PerF
PerF May 5 '15

Jeg kan heller ikke finde linket til bulletins. Kun en masse norsk..

Gustavsfar
Gustavsfar May 5 '15

Jeg har måske ikke udtrykt mig korrekt. I linket øverst som rigtigt nok er det til norske forum er der nederst på siden en række pdf filer som er service bulletins fra Tesla. Kan I ikke se dem?

EVfan
EVfan May 5 '15
Tror der skal en konto til for at se vedhæftet filer til indlæg
/ Jens
Kiefer
Kiefer May 5 '15

Så kommer de da lige her.

Dog er der et par stykker jeg ikke kan lægge her, da filen er større end det tilladte.

Klaus_
Klaus_ May 5 '15

Tak for det Kiefer.

----
Ahh ja det er nok rigtigt. Jeg har forsøgt at oprette en konto der engang, men de skriver bare en administrator skal godkende den om nogle dage, men det sker aldrig. Måske jeg skulle prøve igen med et lidt mere norsk-klingende brugernavn :) 

Citat fra Jens7700 Tror der skal en konto til for at se vedhæftet filer til indlæg
/ Jens
Forummets indlæg er redigeret af Klaus_ May 5 '15
Gustavsfar
Gustavsfar May 5 '15
Tak for det kiefer. Havde ikke lagt mærke til at der krævedes login for at kunne tilgå vedhæftede filer