@Bebsk Ja, sender dig lige info.
Nu er der endelig sommerferie og jeg har været til den sidste eksamen for denne gang. Jeg har nu lavet et par småting som gør programmet mere brugervenligt.
Der er nu mulighed for automatisk login på programmet, som har været savnet af mange brugere. Specielt hvis man bruger flere forskellige hjemmesider, var det en pinsel at man skulle logge på hver gang. Måden det nu kan gøres på, er at sætte et flueben i "husk mig" feltet inden man trykker login. Herefter er man logget på indtil man igen logger ud, som nu også er muligt fra menuen. Når man så er i menuen, kan man med fordel overføre siden til favoritter. Herefter kan man bare vælge siden under favoritter og man er så logget ind.
En anden ting der har været savnet, er at den selv skifter til nyeste tur på turbilledet. På tur billedet starter den som altid på sidste tur, eller den tur man er ved at køre. I venstre hjørne, er der nu en ny knap (Auto) som gør at den altid skifter til aktuelle tur hvis den er vinget af. Det er meget nyttigt, da man så ikke behøver at hente siden igen ved ny tur.
Håber i får glæde af de nye funktioner.
PS! Tak til Klaus_ for tippet omkring localStorage.
Tak for det. Bare opret jer som bruger på http://www.linkmytesla.com, så åbner jeg op for jer.
@MicTheCat Testperioden løber indtil videre til 30/6-2015 men kan forlænges og herefter vurderer vi lige hvad vi gør. Interessen har været stor, så det er næsten 100% sikkert vi fortsætter. Der overvejes en form for abonnement og/eller sponsorbetalt (ikke tvunget reklame på nogle sider, det er sikkert). Vi sender en mail ud til jer her i løbet af weekenden om fremtiden for produktet.
@Lauer, så er jeg oprettet. Der står konto ikke aktiv, jeg går udfra at det fixes senere :-)
Hej @Lauer
Hvor har I kodedokumentationer til datalæsningen fra Model S?
Jeg tænker på at der er forskellige måde at tilgå dataene på, F.eks. Javascript, Ruby osv. fra de forskellige pakker fra GitHub.
Hvad benytter I?
Mvh Nicolai