Loading...
dk

Ny avanceret kørecomputer til din Tesla? | Tesla Forum

Lauer
Lauer Jun 22 '15

@Bebsk Ja, sender dig lige info.

MicTheCat
MicTheCat Jun 22 '15
Kunne godt tænke mig at starttidspunkt og ikke kun dato fremgår når man ser på de enkelte ture. Ellers synes jeg det er en sjov og nyttig app. Især når svigersønnen tager sig en tur i "hans bil" som han siger. Har dog ikke taget ham for at køre særlig for hurtigt, det er mere fruen der falder i fælden
Abildskov
Abildskov Jun 22 '15
Jeg vil også gerne være med
Abildskov
Abildskov Jun 22 '15
Jeg vil også gerne være med
NCL
NCL Jun 22 '15
Jeg ønsker mig en funktion, hvor man kan oprette en ny tur, og den så selv ligger alle "delture" sammen i denne tur, indtil man stopper turen. F.eks. til brug på turen sydpå.
Forummets indlæg er redigeret af NCL Jun 22 '15
KimT
KimT Jun 25 '15

Hvor meget data (telementri) genererer en Tesla egentlig ?

MikkelLauridsen
MikkelLauridsen Jun 26 '15

Nu er der endelig sommerferie og jeg har været til den sidste eksamen for denne gang. Jeg har nu lavet et par småting som gør programmet mere brugervenligt.

Der er nu mulighed for automatisk login på programmet, som har været savnet af mange brugere. Specielt hvis man bruger flere forskellige hjemmesider, var det en pinsel at man skulle logge på hver gang. Måden det nu kan gøres på, er at sætte et flueben i "husk mig" feltet inden man trykker login. Herefter er man logget på indtil man igen logger ud, som nu også er muligt fra menuen. Når man så er i menuen, kan man med fordel overføre siden til favoritter. Herefter kan man bare vælge siden under favoritter og man er så logget ind.

En anden ting der har været savnet, er at den selv skifter til nyeste tur på turbilledet. På tur billedet starter den som altid på sidste tur, eller den tur man er ved at køre. I venstre hjørne, er der nu en ny knap (Auto) som gør at den altid skifter til aktuelle tur hvis den er vinget af. Det er meget nyttigt, da man så ikke behøver at hente siden igen ved ny tur. 

Håber i får glæde af de nye funktioner.

PS! Tak til Klaus_ for tippet omkring localStorage.

Forummets indlæg er redigeret af MikkelLauridsen Jun 26 '15
MicTheCat
MicTheCat Jun 26 '15
Hej Mikkel. Håber det gik godt med dine eksamener. Så får du jo tid til at slappe af med at lave gode funktioner til denne app ;-). Jeg har tre dage tilbage skriver den. Hvad betyder det. Er det blot at jeg skal forny nøglen når tiden er udløbet. Eller er det dig der skal gøre noget for at jeg får lidt mere tid. God sommerferie
Louise
Louise Jun 26 '15

Hvis der er brug for flere testere er jeg også meget interesseret.

Sithfury
Sithfury Jun 26 '15

Jeg er ligeledes klar på at teste

Vil gerne se min 85Ds 0-100 eksempelvis :-)

Lauer
Lauer Jun 26 '15

Tak for det. Bare opret jer som bruger på http://www.linkmytesla.com, så åbner jeg op for jer.

@MicTheCat Testperioden løber indtil videre til 30/6-2015 men kan forlænges og herefter vurderer vi lige hvad vi gør. Interessen har været stor, så det er næsten 100% sikkert vi fortsætter. Der overvejes en form for abonnement og/eller sponsorbetalt (ikke tvunget reklame på nogle sider, det er sikkert). Vi sender en mail ud til jer her i løbet af weekenden om fremtiden for produktet. 

Mugge
Mugge Jun 26 '15

@Sithfury - husk at dele resultater med din 85D - venter spændt

Sithfury
Sithfury Jun 26 '15

@Lauer, så er jeg oprettet. Der står konto ikke aktiv, jeg går udfra at det fixes senere :-)

Lauer
Lauer Jun 26 '15

@Sithfury, så er du kørende :-)

Sithfury
Sithfury Jun 26 '15
@mugge 0-100 4,678s det er med 4 mand i bilen, og baggagerummet fyldt til weekendtur og batteriet på 75%.
Skaarup
Skaarup Jun 27 '15

Jeg er også klar på at køre test! :)

Clubman
Clubman Jul 4 '15
Jeg vil også gerne være med, hvis muligt:-)
Lauer
Lauer Jul 4 '15

Clubman, har sendt dig en mail, du kan komme på nu.

NKD
NKD Jul 5 '15

Hej @Lauer
Hvor har I kodedokumentationer til datalæsningen fra Model S?
Jeg tænker på at der er forskellige måde at tilgå dataene på, F.eks. Javascript, Ruby osv. fra de forskellige pakker fra GitHub. 
Hvad benytter I? 
Mvh Nicolai

Dorph
Dorph Jul 20 '15

@Lauer: Jeg vil også gerne være med? Mvh Anders (70D)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 »