@Lauer: Hvis det stadigvæk er muligt vil jeg også gerne være med? Mvh Hans (85D)
@Lauer: Hvis det stadigvæk er muligt vil jeg også gerne være med? Mvh Hans (85D)
Kan ikke huske/har ikke tjekket 0-20mph etc, men 0-100km/h har jeg været nede på 4.1 sekund i min 85D.
Er S'erne også afhængig af hvor meget strøm der er på batteriet for at være mærkbar hurtigere 0-100? I så fald, hvor mange procent skal man minimum have på?
Jeg har købt en Racelogic Vbox Sport til at måle tider...
Lige kommet hjem fra ferie, så undskyld det sene svar. Dem der gerne vil prøve programmet, kan oprette sig som bruger på linkmytesla.com. Under oprettelsen er der en guide som beskriver hvordan man kommer korrekt på. Hvis der er udfordringer med at komme på, så skriv til Mikkel (mikkel@linkmytesla.com) så kan han hjælpe jer :-)
@mvn
Tak for API'et det gør det jo rimeligt simpelt at kontrollere alt, blot ved at jonglere lidt webservices og en egnet klient.
Tror jeg vil lave en Windows Phone version.
..og en open source løsning kunne blive ganske awesome, og det er måske lidt i trit med Musk's tankegang.
@Gustavfar1. Så vidt jeg kan se, så kører den som den skal. Men din bruger kører ikke, så prøv lige at forny din nøgle under opsæt. Skriv til mig hvis det stadig driller.