Loading...
dk

Ny avanceret kørecomputer til din Tesla? | Tesla Forum

Mwn
Mwn Jul 20 '15

@MikkelLauridsen, @Lauer: Jeg synes det ser rigtigt spændende ud. Har i overvejet at lægge det ud som open source? Jeg er sikker på at vi er flere udviklere som gerne vil hjælpe til med at lave et spændende produkt.

 

Jeg tror Model S rest api dokumentationen er her: http://docs.timdorr.apiary.io/#

Teslaibusk
Teslaibusk Jul 22 '15

@Lauer: Hvis det stadigvæk er muligt vil jeg også gerne være med? Mvh Hans (85D)

fmm1000
fmm1000 Jul 22 '15
Efter jeg har bestilt en 85d er min drenge gået totalt i Tesla mode. De far fundet frem til at P85D banker både Porsche 918 og Bugaati fra 0-30 miles per hour. Nu vil de meeeeeeget gerne vide, hvordan en 85 D klarer sig imod disse superbiler.

Er der nogen af jer, som bruger dette program, som har data på tiderne fra 0-20 og 0-30 mph.

Ja det er ikke en fejl med miles per hour. Det er disse angivelser, de kan finde på nettet.
Sithfury
Sithfury Jul 22 '15

Kan ikke huske/har ikke tjekket 0-20mph etc, men 0-100km/h har jeg været nede på 4.1 sekund i min 85D.

fmm1000
fmm1000 Jul 23 '15
For nu at citere Tesla Bjørn. Holy crab.
Det er dælme stærkt. Vi klokkede idag ( med iphone stopur) på en prøvekørsel med fire i bilen fem sekunder. Bilen havde også soltag, så en del ekstra vægt. Der var 80 pct filbage på batteriet. Har din soltag.
Det ville være super cool, hvis du kunne checke 0-20 og 0-30 mph tider :-)).
Klaus_
Klaus_ Jul 23 '15

Er S'erne også afhængig af hvor meget strøm der er på batteriet for at være mærkbar hurtigere 0-100?  I så fald, hvor mange procent skal man minimum have på?

Abildskov
Abildskov Jul 23 '15

Jeg har købt en Racelogic Vbox Sport til at måle tider...

Forummets indlæg er redigeret af Abildskov Jul 23 '15
Lauer
Lauer Jul 24 '15

Lige kommet hjem fra ferie, så undskyld det sene svar. Dem der gerne vil prøve programmet, kan oprette sig som bruger på linkmytesla.com. Under oprettelsen er der en guide som beskriver hvordan man kommer korrekt på. Hvis der er udfordringer med at komme på, så skriv til Mikkel (mikkel@linkmytesla.com) så kan han hjælpe jer :-)

krumling
krumling Jul 26 '15

@mvn

Tak for API'et det gør det jo rimeligt simpelt at kontrollere alt, blot ved at jonglere lidt webservices og en egnet klient.

Tror jeg vil lave en Windows Phone version. 

..og en open source løsning kunne blive ganske awesome, og det er måske lidt i trit med Musk's tankegang.

Forummets indlæg er redigeret af krumling Jul 27 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Jul 28 '15

Er der andre end mig der oplever at Linkmytesla er nede i dag?

Lauer
Lauer Jul 28 '15

@Gustavfar1. Så vidt jeg kan se, så kører den som den skal. Men din bruger kører ikke, så prøv lige at forny din nøgle under opsæt. Skriv til mig hvis det stadig driller.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7