@Mugge, ved ikke hvad du endte med at bestille, men jeg er selv røget på en Obsidian Black Metallic. Fra Audi har jeg altid været glad for de metal sorte, der skinner langt mere end en normal sort og i visse belysninger tangerer over i dyb mørkegrå. Desuden ses mikroridser mindre i metallak end normal lak, da metalstykkerne hjælper med at sløre dem. Desværre kræver sorte biler meget mere opmærksomhed end fx hvid eller rød og skal altid tørres med store mikrofiber klude efter vask, ellers ser man omgående kalkpletter. Jeg havde egentligt bestilt en perlehvid først, men TMS ser bare OND ud i sort, så jeg kunne ikke lade være :-)
Jeg har i øvrigt tænkt mig at droppe klargøringen fra Tesla og blot gennemgå bilen sammen med dem ved afhentning. Jeg investerede for nogle år siden i proff. poleringsudstyr fra bilvask.nu og vil selv polere bilen op, så jeg sikrer den er støvfri og at plast/crom m.v. er afdækket først. Jeg har set på Kirstinehøj hvordan de angriber de nye biler og det er bare ikke godt nok!