Loading...
dk

Ros til Tesla - lån af P85D | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
henrik_dk
henrik_dk May 9 '15

Kæmpe ros herfra til Emilie fra Tesla i Århus :-).

For nogle uger siden kom jeg i tvivl om vores bestilling af en P85D (min kone var aldrig i tvivl), så jeg skrev emnet nedenfor og spurgte også Tesla om, hvornår jeg senest kunne annullere bestillingen.

http://teslaforum.dk/forum/topic/annullering-af-p85d-bestilling

Emilie fra Tesla kontaktede mig og vi snakkede frem og tilbage om, hvorfor jeg var kommet i tvivl. Hun tilbød så, at vi kunne låne en P85D i en weekend og det sagde jeg selvfølgelig ja tak til :-).  Så i den her weekend har vi lånt en hvid Tesla P85D fra Tesla i Århus og jeg kan godt fortælle, at alle mine tvivl er væk nu. Det er den fedeste bil, jeg nogensinde har kørt i (og jeg har kørt i Ferrari / Porsche og store Audi´er og  BMW´er).

Overvejer endda at få vores bestilling rykket frem til juli, da jeg har svært ved at vente helt til august nu...

Kiefer
Kiefer May 10 '15

Ja, det er sjovt så servicemindede de er i Århus, jeg var her i denne uge lige inde for at høre hvornår de havde tid til at kunne lave et 60.000km serviceeftersyn på bilen. Svaret fra Mette var: Om jeg havde tid dagen efter til at komme ind med bilen...!

Det havde jeg så ikke, men det var jo ikke Tesla Århus skyld, så nu er der booket tid til om et par uger med lånebil under eftersynet.

Ville egentlig have været taget til Noge igen, men kunne ikke rigtig få det til at hænge sammen tidsmæssigt, så det må blive i Århus denne gang.

/Martin

DeaconWP
DeaconWP May 10 '15
Citat fra Kiefer

Ja, det er sjovt så servicemindede de er i Århus,

Ja Martin. Og dog. Det er nu nok meget naturligt. Og sikkert lige så meget servicemindet, som i de andre afdelinger.
Jeg synes nu, at alle i Tesla gør det så godt de kan, udfra de forudsætninger der er. Aarhus er jo meget ny. Og ligger i et område, hvor kundetætheden ikke er så stor, som ovre ved Kirstinehøj. Det vil så være naturligt, at "ordrebogen" på værkstedet ikke er så fyldt, at der er lange ventetider på et service. Og at køen ikke er så stor.
Den tid skal nok komme, hvor der også er ventetid i Aarhus. Og til den tid vil de sikkert også bestræbe sig på at give kunderne den bedst mulige service, så hurtigt som muligt.
Nøjagtigt som på Kirstinehøj.
Men det er måske forkert af mig at opfatte starten af dit indlæg som et lidt ironisk og surt opstød rettet mod øst?
Flemming
Flemming Nov 23 '15
Igen må vi rose Tesla på Amager.
Min kone havde ikke fået fjernet al isen fra vinduesviskerne og fået slået dem fra inde hun startede i morges, så da de forsøgte at viske var de låst hvilke de desværre ikke kunne holde
Til. Kørte ud til Tesla og var der kl. 16:30 og selv om at det var lige inden lukketid, gik de straks
Igang med at udfører reparationen som tog lidt over en time så klokken blev 17:30 inden
Den var færdig.
SUper super fin service, som jeg aldrig har oplevet på nået andet autoriseret værksted før
Stor tak til Teslas serviceteamet.