Er der nogen med en Tesla uden ultra hi-fi lyd som vil lade mig komme forbi til en prøve-lytning? Kirstinehøj har ikke nogen. Gerne indenfor en rimelig køreafstand fra Værløse.
Er der nogen med en Tesla uden ultra hi-fi lyd som vil lade mig komme forbi til en prøve-lytning? Kirstinehøj har ikke nogen. Gerne indenfor en rimelig køreafstand fra Værløse.
Tak Michael. Har sendt PM.
Også tak for de andre tilbud.
Jeg var selv en del i tvivl, da det almindelige anlæg skule være ret fint i sig selv. Jeg hører rigtig meget musik og kan godt lide det højt :-) Om det er de 20.000 ekstra værd i forskel, skal jeg ikke kunne sige, men jeg kunne meget let høre forskel. Så jeg var bestemt ikke i tvivl, da jeg først hørte det almindelige og derefter Ultra Hi-Fi
@Lborch... der bliver lytte-test på søndag, så ingen konklusion endnu. Planen er at tage to USB-sticks med ens musik i FLAC format og kunne gå fra den ene bil til den anden.
Dvs. du ikke tog ultra hi-fi med?
Min rutine var at tjekke om morgenen før jeg stod op, hvad status var. I dag var den så ændret til at bilen klargøres til udlevering :)
jeg har lånt en fra Kirstine høj da min var til service. Det er bestemt ikke pengene værd. Det er en upræcist og mudret bass der kommer forsinket og den er på ingen måde knas tør og direkte.
Den kunne kun levere i et bestemt område af den lave skala ( som bass nu engang ligger i )dvs kun dybde. Typisk ligger niveauet i 50-300 hz, men dækker på ingen måde hele spektret.
Det skal lige siges at jeg har gjort mig meget inden for "car-fi " og deltaget i konkurrence osv. Jeg er naturligvis lidt farvet af min fortid, og selvom jeg nok skulle have husket at have brugt øre propper når vi lavede lydtryks konkurence, så vil jeg stadig mene at til trods for min tinitus så kunne jeg straks høre at det ikke var pengene værd.
Men smag og behag er forskelligt