Loading...
dk

Destination charging | Tesla Forum

gw
gw May 10 '15

Nogen som har indsigt i hvorfor destination charging ikke er startet op i Europa?

http:///...ors.com/da_DK/findus

Kan se både USA og Kina har massere. Det virker da som en oplagt idé i forhold til ferie ned gennem europa, at kunne vælge hoteller med viden om at man kan lade disse steder. Kunne måske ligefrem lave noget integration direkte inde i bilens navigation i forhold til reservation af værelse(r) og evt. ladeplads, så man ikke havde den bekymring ved ankomst.

Nogen som ved om det kommer?

FrederikC
FrederikC May 10 '15
Gætter på at det skyldes at Tesla ikke har en wall charger til det europæiske marked.
NOELON
NOELON May 10 '15

Og jeg tror heller ikke de får det. Ifl. mine kilder er det ihvertfald ikke noget de vil få i DK, da der er der er andre der er billigere og mindst lige så gode (bortset fra Designet - ville elske at have Tesla's originale hængende). Selv har de f.eks. Clever i Århus og Keba i København. Det samme med PewerWall den vil ikke blive solgt gennem Tesla, men blive solgt af partnere. De vil starte med at sælge i Tyskland og først i DK til næste år. 

gw
gw May 10 '15
@frederikC. Det lyder som et fornuftigt argument. Håbet det kommer senere så. Hjemmelader skulle komme medio 2015 så jeg et sted.