Loading...
dk

Fog lights og Led Corner Lights | Tesla Forum

JensMelhede
JensMelhede Jan 10 '14

Jeg har bestilt Tech Package og regnede med at Fog lights var incl. Det er de så ikke, istedet er de såkaldte Led Corner Lights med i pakken.

Er der nogen som har fået leveret tech package for nyligt som kan vise et billede (under tusmørke) af hvordan lyset foran ser ud med Led Corner lights? og til sammenligning nogen som har fået både tech package og Fog lights som kan gøre det samme?

Får min i April, så jeg kan måske stadig når at få Fog lights med, hvis ikke det kræver en helt ny konfiguration (med højere priser til følge :-( )

Forummets indlæg er redigeret af JensMelhede Jan 10 '14
Hookmaker
Hookmaker Jan 10 '14

Hvis du har bestilt til gammel konfig. kræver det en ny bestilling for at kun tilvælge dem, såvidt jeg har fået at vide. Men de kan købes til eftermontering senere (iht.Tesla DK).

Raymond
Raymond Jan 10 '14

"Led Corner lights" er i mine øjne helt overflødigt, det lyser skråt nedad og jeg kan ikke bruge det til noget.

Forummets indlæg er redigeret af Raymond Jan 10 '14
NOELON
NOELON Jan 10 '14

Jeg tror det (som alt andet) kommer an på ens behov! Jeg kører ofte til vores sommerhus i den mørke tid og der er jeg rigtig glad for at have 'Corner lights'. De kan selvfølgelig ikke bruges til at identificere vejskile mv. men giver god indikation af vejen, hjørnerne og evt. sten på hjørnet af grusveje. De kan til en vis grænse erstattes af tågelygterne, disse har ikke same vinkel som hjørne lygterne. Jeg har vedhæftet 3 billeder - 1 kun med nærlys, 1 med hjørne lys og 1 med tågelygter. Så må man selv bedømme hvad man synes man har behov for, De er alle taget ud af venstre siderude over sidespeglet.