Loading...
dk

New Drive unit | Tesla Forum

webercarbmann
webercarbmann Aug 13 '16

Hej alle. 

Er det kun den store DU der sidder i RWD og PXXD modelerne der er problemer med? Er der nogen af jer der har fået skiftet den mindre DU der sidder i XXD modellerne og foran i PXXD modellerne. Vh. Peter

PEB
PEB Aug 13 '16
Citat fra Michael84

Ligesom range-mode ændrer effektfordelingen til at være primært de forreste motorer, ville det principielt være muligt at Tesla giver os et silent-mode, hvor det kun er de bagerste motorer der trækker, når der ikke accelereres. Når fartpiloten er sat omkring de 80 kmt og musikanlæget er slukket, har jeg et "D" på bagklappen billigt til salg.

Du får det til at lyde som om der er flere motorer både for og bag. :-) 

Michael84
Michael84 Aug 13 '16

Godt set! ;-)

Jeg går udfra min også kun har en motor foran - ellers er det jo forklaringen på hvorfor lyden er så tydelig. ;-)

The_Stig
The_Stig Aug 15 '16

der er kun een motor både for- og bag -  

Nostromo
Nostromo Jan 5
Så er min s85 idag begyndt at fløjte igen, det vil så være DU nummer 2 på 100.000 km men den er nok ikke tydelig nok endnu før de vil skifte den.
Kiefer
Kiefer Jan 5

Vi fik skiftet januar 2017 sidste gang, den de satte i dengang fungerer stadig upåklageligt nu efter at have kørt vel i omegnen af 70.000 km. Det er de længste træk jeg endnu har prøvet på en DU og den kører stadig :)

/Martin

Sider: « 1 2 3 4