Loading...
dk

Skuffende interiør? | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar May 25 '15

@micketnygaard

Ja de andre producenter kommer også på et tidspunkt med en lignende bil men der går nogle år endnu, og så skal man nok regne med at der er lagt afgifter på til den tid, og så snakker vi en helt anden pris. Vi må så håbe at model X er noget for dig...

@hejgaard jeg mener bare den lille hylde under skærmen som jeg selv anvender til solbriller pung nøgler og diverse...

NOELON
NOELON May 25 '15

Jeg synes faktisk det største problem med interiø'et i Tesla Model S er den manglende justering af Sikkerhedselerne. Min kone og jeg er meget forskellig i størrelse. For mig er det i praksis ikke et problem, men for min kone er det faktsk et stort problem når hun har indstillet sædet som finder best - både komfortabelt og betjeningsmæssigt. Selen skærer lige over halsen og hun må lave forskellige krumspring med kraver osv. for at minimere ulempen. På langtur tager hun ind imellem venstre arm over selen. Hvilket jo er meget uhensigtsmæssigt og potentielt farligt. Her ville en indstillelig sele jo være løsningen - noget som har været standard i alle andre biler vi har haft.

Klaus_
Klaus_ May 25 '15
TSLS, jeg forstår heller ikke hvorfor selen ikke kan justeres. I vores prøvetur var selen "borderline". Det gik lige. Men jeg har endnu ikke fundet den korrekte position i min egen S'er, så den sidder noget træls ved halsen. Ved ikke om jeg ender med at købe sådan en pude til den.
Sider: « 1 2