Hej alle Tesla brugere og fanatikere :)
Vi er et par der snart til September venter os en lille en til familien. Vi er kun os har pt ikke planer om flere børn.
Vi har været hos en Tesla forhandler på Amager og snakke med dem vedrørende det økonomiske, her sagde en sælger man skulle regne med en 160kr pr opladning
Vi går stærkt og overvejer køb af en brugt model S - jeg har brugt dette forum rigtigt meget og fundet en masse gode indslag om for og imod og diverse erfaringer.
Men jeg har ikke kunne finde en reel oversigt over det økonomiske budget for hvad en model S koster i ren strøm?
Jeg ved der er flere faktorer der spiller ind før dette kan regnes samt hvilken form for kørsel man har sig, men hvis man går ud fra en blandet kørsel ville jeg gerne hører folks erfaringer på hvad det koster i strøm?
Vi selv kører nok en 50.000km om året og for både til/fra arbejde samt privat kørsel og turen til sydpå (italien/spanien) 1 gang om året på ferie.
(Har planer om vores kommende Tesla skal have 21" turbine fælge)
Service:
Hvad er folks erfaringer med service, er dette reelt med 2x om året ved vores kørselsbehov? Samt hvad er folks erfaringer med priserne på Tesla værksteder.
Og hvad koster et typisk service hos Tesla?
Alle folks kommentare er velkomne, ris ros for imod :) og tak for Jeres tid.