Loading...
dk

Mulighed for opgradering af Model S Signature biler | Tesla Forum

Tesla_guru
Tesla_guru May 27 '15
Hejsa. Jeg har forhørt mig lidt hos Tesla ang opgradering af signaturbilerne (ca. 50) for at få lidt info om hvad der var muligt at få indarbejdet af hardware/software som ikke eksisterede på det tidspunkt de blev leveret.

P.t har jeg hørt om følgende ting/muligheder:
1. Sammenklappelig sidespejle
2. Parkeringscensor/assistance
3. Tågelygter

Jeg har forhørt mig om det var muligt at få en pakke løsning fra Tesla som kunne tilbydes til Signatur modellerne og Tesla var bestemt ikke afvisende. Jeg håber på at hvis vi kunne stå sammen om en stor ordre så ville vi være i stand til at få en god pris på arbejdet+materiale. Jeg er meget interesseret i at høre fra andre Signatur ejere ang. dette tiltag og om det var noget der havde interesse?

NOELON
NOELON May 27 '15

@Tesla_guru: Der er ikke noget i din liste der er interessant for mig. Det eneste der ikke kom med min Signature var de sammenklappelige sidespegle - og dem har jeg fået installeret efterfølgende lige efter de blev introduceret. Men er spændt på om andre ser behovet.

KS
KS May 27 '15
Jeg har også fået det hele installeret. Parkeringssensorer var standard, men da jeg bestilte var tågelys standard, så de blev eftermonteret ub. Spejle fik jeg skiftet pga voldsom korrosion i materialet og for lidt ekstra blev det powerfold.
Tesla_guru
Tesla_guru May 27 '15

Rigtig godt med feedback. Jeg håber dog på at det om muligt stadig kunne blive til noget :)

Der skulle som nævnt være ca. 50 stks signatur modeller i DK. Hvor mange medlemmer har vi egentlig i Teslaforum.dk? (som er tesla ejere?) Kan man se det nogle steder?

KS
KS May 27 '15

Vi har desværre ikke registreret om brugerne er Tesla ejere, men vi er p.t. oppe på stort set samme antal som registrerede Teslaer i DK - 1016 brugere