he he tror det var fordi jeg havde bilen ved tesla i dag, så det er nok noget der kommer inden for de næste dage.. men der er ikke ændret noget.. blot rettet et par småting (ikke noget de skriver om)
Version 6.2 (v2.4.239) - May 30, 2015 (2.4.239)
- More aggressive regen for P85d - more like Classic p85
- Possibly Torque sleep activated for European Model S (Have the lowest consumption in a P85D ever - 165 wh/km)
Kan man få nogle tilbagemeldinger fra P85D ejere mht. forbrug efter update? Er Torque sleep det nye sort/(hvidt) ?
.245 den er ikke beskrevet endnu, men tror ikke den variere meget fra den Leth skriver
Version 6.2 (v2.4.239) - May 30, 2015 (2.4.239)
- More aggressive regen for P85d - more like Classic p85
- Possibly Torque sleep activated for European Model S (Have the lowest consumption in a P85D ever - 165 wh/km)
Kan man få nogle tilbagemeldinger fra P85D ejere mht. forbrug efter update? Er Torque sleep det nye sort/(hvidt) ?
Torque sleep er i orden, så længe man kører med konstant hastighed!
Har lige hentet min Tesla 85D I dag og det er super dejligt endelig at komme ud at køre I verdens bedste bil :-). Indtil videre er der en enkelt ting der undrer mig vedr. software v6.2 (2.4.245) - det ser ikke ud til at "sport" knappen er der mere... Hjælp modtages gerne til hvorfor den ikke er aktiveret??