Loading...
dk

Tesla S vs. Ford Mustang – og Ford T | Tesla Forum

DerHansi
DerHansi Apr 6 '14

@Flemming ok, vi har en aftale. Glæder mig til at møde andre Teslaister :-)

VH DerHansi

KS
KS Apr 6 '14

Dukker op i "electric blue"

Hookmaker
Hookmaker Apr 6 '14

Jamen hvis det "lugter" af et træf, så melder jeg mig også gerne til en eftermiddag med andre glade T-ejere, Flemming..;-) 

BTW: Kommer vi i fint tøj eller sømandsstribede T-shirts og læderhotpants?

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Apr 6 '14
Skaarup
Skaarup Apr 6 '14
Sålænge du sidder i bilen kan man jo ikke se om har læderhotpants på, så du giver den bare gas! :-)
MortenH
MortenH Apr 8 '14

Hej alle. I skal være så hjertens velkomne :o) Mht. påklædning kan man jo også bare kombinere. Dvs. bluse, skjorte eller jakke og så læderhotpants/tyrolershorts. Det er set masser af gange hos nyhedsoplæsere mv. på TV ;o) BTW: Jeg kører min brud fra kirken i Carls bordeaux-farvede P85 :o)

De bedste hilsner fra den vordende og meget spændte gom

DerHansi
DerHansi Apr 8 '14

Hmmmm, gu ve om min bodypaint smitter af på lædersæderne ??!!

DerHansi

Kiefer
Kiefer Apr 8 '14

Ellers er den brune farve vel til at vaske af igen ;-)

/Martin

MortenH
MortenH Apr 13 '14

Der skal hermed lyde en kæmpe stor tak til alle jer, der var med til at gøre mit og Mettes bryllup den 12. april i Hillerød til noget ganske særligt. Vi, vores gæster og sandsynligvis de fleste af de forbipasserende vil nok sent glemme synet af de seks labre eksemplarer af verdens smukkeste og mest miljørigtige sportsvogn, da vi kørte i kortege fra kirken og efterfølgende gennem Hillerød centrum. Selv om man er vant til flotte sportsvogne på Rungsted Strandvej fik det helt sikkert også Audi-, Bimmer- og Porsche-folket til at spærre øjnene op, da der passerede tre Model S forbi i rap. Det var meget mere end vi kunne have ønsket os. Med taknemmelige hilsner fra Mette & Morten

Sider: « 1 2