Loading...
dk

Detailing af Model S | Tesla Forum

Boski
Boski Jan 15 '14

Har få et godt tilbud fra Detailing BilPlejeCenter, Odense, som jeg vil give videre.

Firmaet har lavet flere biler for mig gennem årene. De er certificeret til Opticoat behandling af biler. Morten skriver følgende til mig:

Opticoat hæfter sig til perfekt klargjort lak på nanoniveau og efterlader en glas-coating som ingen forseglere / vokse etc. kan hamle op med. Laget er permanent. dvs. at det skal poleres af. Da laget er hårdere end bilens originale klarlak vil overfladen ikke i samme grad blive ridset, og skidt vil ikke hæfte sig fast på samme måde. Uanset om bilen er coated eller ej, anbefaler vi altid håndvask, og vi har sammensat det perfekte kit netop til dette.

Opticoat-installering til Tesla Model S 3500,- +moms for bil under 6 mdr. og 4500,- +moms for bil over 6 mdr. 
Separat sælges vaskekit bestående af spande, svampe, forvask, special shampoo, über aftørringsklæde til kr.550,- incl. grundige instruktion.

Hvis tilbudet er interessant, kan I kontakt Morten på: info@detailing-bilplejecenter.dk

supergaard
supergaard Jan 16 '14
Hør ham evt. gerne om de benytter Pro indenfor de først 6 mdr, den har nemlig livstidsgaranti fra OptiCoats side, men kræver i USA at den er coated før bilen overhovedet tages i brug...
Kiefer
Kiefer Jan 16 '14

Nogen der ved hvor lang tid man skal afsætte til en sådan behandling?

Jeg synes ikke 3500,- lyder overvældende.

/Martin

Boski
Boski Jan 16 '14

Morten fra Detailing BilplejeCenter, er den eneste i Danmark der er certificeret til at montere OptiCoat Pro.

Han siger at flere danskere kører til Holland for at få OptiCoat på deres bil.

Prisen på kr. 3500,- + moms, er yderst billig, og er et tilbud til Tesla ejere, så det er til at slå til!

Min Tesla skulle lande sidst i februar, så bliver den kørt direkte til detailing.

dennisogmia
dennisogmia Jan 17 '14

Hvad er fordele og ulemper? -og hvordan skal man behandle bilen efterfølgende? :)

supergaard
supergaard Jan 17 '14

Jeg er enig i at fordelene er store, og jeg skal også have OptiCoat Pro.

Men en af ulemperne man vist skal være opmærksom på er at vand samler sig i dråber og indeholder de kalk fra vandhanen vil det efterlade pletter der kan være lidt svære at få væk, så enhver bilvask fremover inkluderer grundig tørring.

LarsR
LarsR Jan 17 '14

Er der nogen der har fået et Opticoat tilbud i Københavnsområdet?

Hookmaker
Hookmaker Jan 17 '14

Læs foroven LarsR, - det er åbenbart kun Odense der har en certificeret Opticoat detailer.

sjensen
sjensen Jan 17 '14

Detailing i Odensen virker til at være fleksible så man vil kunne køre til Odense en dag efter arbejde, aflevere bilen, toget hjem og modsat et par dage efter.

PerPower
PerPower Jan 19 '14

Hvis der er nogen der har benyttet sig af ovenstående Opticoat tilbud, må i meget gerne dele jeres oplevelse/anbefaling her på siden.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 19 '14

Hej alle.

På opfordring af brugere har jeg hermed tilmeldt mig forummet for at kunne svare på alle spørgsmål vedr opticoat pro, men også bare bilpleje generelt. Skal i bare have poleret jeres bil og have lagt standart forsegling på, så er der massere der tilbyder dette. Vil i gå til next level så er der kun mig. OCCE (optimum ) udlicitere ikke godkendelser med rund hånd, så det er højest usandsynligt det kommer i udbud i kbh området. 

Jeg er her til at svare på alle spørgsmål, men jeg kan også mailes direkte på info@detailing-bilplejecenter.dk eller tlf 2538 5660

Som sjensen siger er vi yderst fleksible med afleveringstidspunkter og afhentning. - bare jeg må få min skønhedssøvn mellem 24 og 06 så er jeg tilfreds . 

Eksempel: 

Jeg modtager bilen kl 18 mandag

Tirsdag bruges til lakforberedning og sluttes med coating 

Onsdag kan bilen hentes

24 timers hærdetid er kun nødvendigt vedr forbrugerversionen der hedder opti coat 2,0 som dog er et super produkt men selve lagstykkelsen er mindre end pro versionen. Dvs det er et fortyndet produkt i forhold til pro versionen. Også derfor der kan ydes garanti på pro.

mortenhomann
mortenhomann Jan 20 '14
Hvor lang tid skal man regne med at opticoatbehandlingen holder?
Kiefer
Kiefer Jan 20 '14
Citat fra DetailingBilpleje

Hej alle.

På opfordring af brugere har jeg hermed tilmeldt mig forummet for at kunne svare på alle spørgsmål vedr opticoat pro, men også bare bilpleje generelt. Skal i

Hej og velkommen til :-)

Vil der være mulighed for at i kan sætte en lader til, i forhold til os der kommer langvejs fra?

Jeg er ikke i tvivl om at når jeg først har modtaget bilen skal den køres en tur forbi en sådan behandling.

/Martin

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 20 '14

#16 - Ca 5 år - men potientielt resten af bilens levetid - Kommer meget an på hvordan man holder bilen

#17 - Vi har strøm, men vi har ingen lader opstillet - Der er måske ikke mulighed for at teslaer kan suge fra alm el net?

Kiefer
Kiefer Jan 20 '14

Hej.

Bare der er strøm, så tror jeg nok den enkelte Tesla ejer nok skal finde ud af resten :-)

Et kraftstik vil selvfølgelig være at foretrække.

/Martin

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 20 '14

Der er 16 amp kraftstik i hallen, så jeg kan fuldlade bilen inden i henter den ;)

PBP
PBP Jan 21 '14

Hej DetailingBilpleje,

Jeg får en spritny Tesla ind ad døren indenfor nogle uger. Hvordan vil du helst have at jeg instruerer Tesla i København, idet jeg har hørt at de selv foretager opretning på ridser og smuds på bilen? Vil mene at den skal være så urørt som muligt.

Jeg tænker mig at køre den over til dig samme dag jeg modtager den!

supergaard
supergaard Jan 21 '14

Jeg beundrer dem der kan aflevere deres barn straks efter modtagelsen efter måneders barsel (for mit vedkommende præcis et år), jeg tror ikke jeg slipper min af syne den første uge eller to :)

Boski
Boski Jan 21 '14

Det er som at gå til læge med sit nyfødte barn. Man ved at det gør ondt at få en vaccination, men vil man undlade den bare fordi det gør ondt på barnet, nej. Man ved at det vil gavne barnet resten af livet.

Jeg kører også min bil direkte til detailling, så er bilen beskyttet!

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 21 '14

PHP:

I Den perfekte verden skulle bilen leveres til mig. Men når det så er sagt gør det intet at tesla selv går bilen igennem for fejl. Om de ligger voks på eller ej betyder heller intet da jeg alligevel afrenser lakken og klargøre den på samme måde. 

Lad dem tjekke for fejl, ridser osv

Frabed evt voks eller forsegling 

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Jan 21 '14
Sider: 1 2 3 4 5 6 »