Ja, jeg kører ihvertfald min ud i det blå indtil jeg er træt af det, så snart jeg får min..;-)
Ja, jeg kører ihvertfald min ud i det blå indtil jeg er træt af det, så snart jeg får min..;-)
Så er første tesla fra klubben under kniven. Carl Henrik afleverede bilen kl 8,30 hvorefter vi sammen kørte i hans fine signature red tesla til banegården, så han kunne komme tilbage til KBH. Han overlod mig bilen og kørte hjem i den og må sige at jeg er solgt. Jeg må have en tesla!
/morten
Detailing Bilpleje
PBP: Helt sikkert. Der bliver taget lidt af selve processen og ikke kun "efterbilledet"
Alt hvad jeg har læst i de 6 måneders ventetid peger mod Opticoat, så jeg har talt med Morten og bestilt tid til Opticoat Pro behandling 31 marts. Glæder mig også til at få lidt vaskeråd fra ham, nu hvor grejet er indkøbt til håndvask...det blir sgu ligesom en lille baby - gad vide hvor lang tid der går før jeg blir træt af den unge...;-)
@hookmaker
Jeg tror til gengæld det er en unge som bliver pænt nem at bortadoptere ;-) hvis trætheden skulle melde sig.
@Detailingbilpleje
Hva' koster'n ,sårn en opticoat pro behandling ? og hvad er det for en klub som man kan blive medlem af (og få masser af medlemsrabatter ;-)) ??
DerHansi
Jeg er lige kommet tilbage til Sjælland efter at have været i Odense hos detailing-bilplejecenter for at hente vores just opti-coatede Tesla. Fuld tilfredshed med både resultat og service. Tak til Morten.
DerHansi : 3500,- + moms og lidt mere hvis bilen er meget medtaget i lakken el over 6 mdr
sJensen: Mange tak for de rosene ord :)
Overvejer at få lagt opticoat på, billederne ser flotte ud men er der nogen i nærheden af kbh som har fået lavet denne behandling af deres model s som man kunne få et kig på irl. ?
@rms Jeg får min retur fra Morten i Odense i morgen du er også velkommen forbi Farum...
Vi regner bestemt også med at få bestilt en tid til opticoat og samtidig vil konen måske gerne at han tager et lille kig på om man kan gøre noget for at shine hendes 8 år gamle Mercedes lidt op igen, så den måske kan se pæn/pænere ud end den gør lige pt..
Føler næsten man er uden for klubben hvis man ikke kører en tur forbi Odense med bilen :-)
Lidt ligesom da vi fik børn og var i Babysam, altså du har den her billige barnevogn men hvis du kan lide dit barn SÅ køber du altså den her med det her tilbehør :-)
/Martin
Jeg er sikker på Morten kan få den Mercer til at se flottere ud end da den forlod fabrikken for 8 år siden - men det bliver nok ikke helt til Tesla pris...;-)
Det gode er, at det er billigere at køre forbi Odense end at køre forbi Babysam :-)
@Hookmaker og @brianmasseson, hvilke farver er I? Jeg kunne også godt tænke mig at se Opticoat'en in action. Jeg forhandler pt. tidspunkt med Morten.