@Muller - de er begge to blå..;-)
Så har jeg været en tur forbi Morten i Odense med en sprit ny Tesla. Hvis den var flot før, så må den være i kategorien excellent nu. Virkelig fint arbejde, og kan anbefales. Købte desuden en del materialer til at vedligeholde lakken.
@brianmassesson: Jeg kunne godt tænke mig at komme forbi og se en blå opticoated bil. Da vores er sort, så tror jeg din er det tætteste vi kommer både i farve og geografi. Jeg kører gennem Farum morgen og eftermiddag, så muligvis kunne vi finde et randtidspunkt på en hverdag, eller ellers noget weekend?
@sjensen: Tak for tilbud, jeg kører sådan set også gennem Værløse hver dag, men ser lige om ikke Brian vil vise sin blå bil frem, da det nok giver bedre mening rent farvemæssigt :-)
Hey Muller,
Du er mere end velkommen jeg starter normalt hjemmefra kl. 7.30 og er hjemme omkring kl. 16.30-17.00. I morgen skal jeg dog være hos en kunde kl. 7.00. Men weekenden er også fin... Ellers ringer du bare.
Lige en stak billeder af lidt forskellige teslaer der var inde denne uge til opti coat
Morten rulez :-) Du er simpelthen bare for cool. Jeg vaskede min elgryde i dag første gang efter opti coat i tirsdags og jeg må sige at det er meget nemmere at få et godt resultat. Mange tak for hjælpen også med dit vaskesæt og ikke mindst dine vasketip...
Og hvor er den brune bare lækker, super flot.
Morten rulez :-) Du er simpelthen bare for cool. Jeg vaskede min elgryde i dag første gang efter opti coat i tirsdags og jeg må sige at det er meget nemmere at få et godt resultat. Mange tak for hjælpen også med dit vaskesæt og ikke mindst dine vasketip...
Og hvor er den brune bare lækker, super flot.
Syntes faktisk om alle farverne, måske det har noget med bilen at gøre ;) Det er blevet min yndlingsbil må jeg indrømme. Husk endelig at ring/skriv hvis der er spørgsmål.
Det er sgu ret cool at man kan se på VisibleTesla, at Morten har vendt bilen inde i halen efter end Opticoating og nu er ved at lade den op til afhentning imorgen...;-)
Så kom dagen hvor min skal under opticoat kniven og min første semi-langtur fra Kbh til Odense, med 300 typical km i displayet kan jeg godt lege lidt på motorvejen i eftermiddag :-)