Loading...
dk

Sammenligning af accelerationsydelser på forskellige Tesla modeller | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 17 '15

Faldt tilfældigvis over denne tråd på det amerikanske forum omhandlende accelerationsydelser på desforskellige Tesla modeller. Jeg kan ikke finde nogen steder her på forum hvor det er postet før. Der mangler dog stadig enkelte data for nogle af modellerne men ellers interessant læsning.

http:///...mes-for-70D-85D-P85D

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jun 17 '15
Damhoej
Damhoej Jun 17 '15

Ser ud til at min 85D er et helt fornuftigt køb, når den dukker op om en måneds tid :-)

Lauer
Lauer Jun 17 '15

Regner med at Linkmytesla inden længe får mulighed for at dele vores accelerationstider. Det vil fungere på den måde at man selv bestemmer hvilke målinger man vil dele med andre. Herefter vil vi få et klart billede af hvad hver type/model kan præstere.

Bendix
Bendix Jun 17 '15

Overvejede længe en P85D for at "få den helt store", men har mere brug for extra rækkevidde end extra acceleration, så på de præmisser var det et let valg for mig at gå efter 85D på bestillingstidpunktet. Har prøvet begge modeller et gange og må sige at 85D's acceleration er rigeligt fint til mig selvom man godt kan mærke forskel og P85D i insane mode er et blast. Ser måske også ud til at Tesla er ved at få styr på range for en P85D hvilket kun er glædeligt - either way, svært at være utilfreds over at få en 85D eller en P85D.