Loading...
dk

Soltag kan ikke åbnes | Tesla Forum

3450rbt
3450rbt Jul 1 '15
Mit soltag kan kun åbnes 1-2 cm længere en 'vent' position. Har tidligere virket fint. Er det en typisk fejl eller er det bare min bil ?
MDamm
MDamm Jul 2 '15
Er problemet med dit soltag løst?

Har selv haft en enkelt episode med soltaget, hvor det hverken ville åbne eller lukke, og kunne se at noget sad i klemme i skinnen. Det kunne jeg ved at rokke lidt på så det kom fri igen, og virker fint nu. Jeg beder dem justere det ved service næste gang...
3450rbt
3450rbt Jul 2 '15
@MDamm: Jeg prøvede mange gange i går, men det ville ikke flytte sig længere end Ventilation. Det kunne dog godt lukkes. I morges var problemet på magisk vis væk :-/
Tesla_guru
Tesla_guru Jul 2 '15

Det har jeg også oplevet. Bilen blev reset'et og herefter virkede alt upåklageligt igen. Var forbi Rødovre med bilen, og de mente at mit tag var helt perfekt, og at det blot var en software bug :) Har ikke oplevet problemet yderligere....

Forummets indlæg er redigeret af Tesla_guru Jul 2 '15
DeaconWP
DeaconWP Jul 2 '15

3450: Har du tilfældigvie fået ny software i nat? Og det så kan være derfor det virker igen.

krogsgaard
krogsgaard Jul 2 '15
Havde samme fejl. Hvis man trykker op på det bagerste stykke så kan den godt. Min ville også hvis man bad den åbne 2 gange. Min blev klaret ved Tesla.
3450rbt
3450rbt Jul 2 '15
@DeaconWP: Nej, jeg fik .249 mandag aften, så det er ikke en Update der har gjort forskellen. Kan det eventuelt have noget med varmen at gøre ?
Nå men det virker lige nu...
TAK for tilbagemeldingerne :-)
Et tillægsspørgsmål: Hvem hos Tesla tager man fat i, når man har problemer af denne slags ?