Hejsa.
Jeg vil lige genfremsætte min anmodning om hjælp. Er der nogen der på rejse til USA, vil være søde og købe to af de 1:18 modelbiler, som Tesla sælger, med hjem til mig?
Jeg kan dog ikke finde dem mere på Tesla Shop, så de kan jo være udsolgte.
Ups. Linket fra post 1 virker endnu. Der kan man se den.
Ja da, Frederik. Hvis alle, der er på ferie i USA, bestiller en til at tage med hjem i kufferten, kan man jo spare både fragt og moms på dem alle:
Økonomisk fællesskab. Det er da lige her:
Hel alle. I denne tråd må I skrive Jer på i rækkefølge, hvis I er interesserede i at medbringe en Tesla modelbil str 1 : 18 fra Tesla.
Så må vi håbe, der er nogen der også i denne tråd melder sig til at tage nogen med hjem.
Den er desværre ikke på Shopens hjemmeside lige nu, men jeg vil finde ud af forholdene omkring den.
Er der nogen der vil tage en modelbil med hjem, og aflevere den til dem der i denne tråd skriver, at de ønsker hjælp til at skaffe den, må I gerne skrive Jer ind i denne tråd.
Så er den ged barberet. ;-)
Ahhh ikke helt det økonomiske fællesskab jeg mente, men det skal vi ikke diskutere her.
Jeg skal til New York på tirsdag. Ved ikke om der er en Tesla shop men jeg vil forsøge at finde en og købe et par modeller (Tesla modeller altså)
Herlig hilsen
Per
Super tintin. Jeg finder lige ud af, om der er en shop i New York.
Jeg gik ind på find us:
Søgte på New York:
Manhattan-511 West 25th Street New York City NY 10001
Og en på Manhattan shops at 10 Columbus Circle. Ground floor. NY10019
Der er også telefon numre på siden.
Jeg kan godt indbetale et forskud på 2 biler.
På forhånd tak.
Hej DeaconWP
Tak. Jeg vil gøre hvad jeg kan. Desværre er returpladsen begrænset. men du står først.
Jeg er igang med at undersøge muligheden for at få nogle hjem med skib, hvilket gør fragten noget billigere.
Hvor mange er interreseret hvis prisen bliver omkring 2700-3000 DKK inkl. moms?
Info link:
http://shop.teslamotors.com/collections/accessories/products/model-s-p85-diecast-1-18-scale
Jeg vil nu gerne vente den tid det tager, indtil en person der alligevel rejser til USA, kan forudbestille en model bil til afhentning i den butik vedkommende på forhånd ved vil få et besøg.
Jeg har haft en flink dansker derovre, men desværre havde de ikke en på hylden den dag han var der.
Så den næste flinke dansker der tager til USA skal jeg bare have lavet en aftale med, så jeg kan bestille en til afhentning i en butik.
Det er til en pris, som jeg godt vil betale.
Er der nogen der ved hvorfor disse modelbiler ikke kan købes/bestilles gennem Tesla Danmark?
Har lige været hos tesla i Århus i dag. spurgte ind til det med model bilen, det kvikke svar var at det ville de gå ind i i det nye år fordi det nok var de eneste Tesla biler de kunne sælge fremover ;-)
@tintin haha ja bortset fra allerede indregistrerede biler bliver der nok ikke handel meget tesla før end model 3 kommer :)
kender folk der rejser til USA flere gange om året ville det ikke være muligt at have et par stykker i en kuffert? altså tænker mere på at man ikke må have for stor værdi med i tasken, kender ikke reglerne men ved det er et problem hvis man køber en ny iphone. men den her bil er jo nem at gemme i tøjet og koster 210 dollars. selvom det meget venligt af @FrederikC at gøre det muligt at købe den er det mange penge den kommer til at koste inden den kommer til danmark, for en pynte genstand.
Hvis I køber via disse skulle den kunne fås for omkring 2300-2400 kr: http://www.shopusa.com/shopusa/denmark
Hej,
Det er fint at i syntes det er for dyrt.
Jeg syntes bare i skal huske på følgende?
- Hvad vil i gøre hvis den kommer til danmark med fejl?
- Hvad vil i gøre hvis den er blevet beskadiget i forsendelsen/kufferten?
- Hvis den bliver stoppet i tolden i lufthavnen (bagagen) og i skal betale told og moms?
I alle ovenstående tilfælde dækker jeg og den pris jeg har givet er inkl. alle omkostninger.
Og ja selvfølgelig tjener jeg lidt på det, men det koster at give reklamationsret.
Hvis nogle var interreseret kunne vi måske bytte rundt på hjulene på nogle af dem, så man får den kombi man ønsker.
Tænk over det og dem der er interreseret kan sende mig en PM.
Det er bare at vente. Der er så mange mennesker som har masser af Tesla Kredit, som de skal have brugt inden udgang af 2016. Man kommer til at kunne købe Tesla udstyr til halvpris om noget tid.