Tak :-)
Jeg fandt ikke lige på at lede efter en garanti under 'Standardudstyr'... Det er altså lidt rodet på den hjemmeside....
:-)
Så! Nu har jeg kastet mig ud i det og bestilt en sort S 70 (uden D) med NextGen-sæder, Autopilot og Ultra HiFi! Jeg satser stort og sætter min lid til, at Tesla får - om ikke leveret - så i det mindste indregistreret bilen inden Nytår :-D De regner med at det lader sig gøre, og det håber jeg da også, for hvis ikke må jeg vinke farvel til de 15k jeg har lagt i depositum. Egentlig sjovt, at jeg skal betale hvis de ikke overholder det lovede leveringstidpunkt. På den anden side lover de jo ingenting overhovedet... ;-)
Nå, men jeg glæder mig og bruger den lange(!!) ventetid på at finde en konkurrencedygtig forsikring. Det er godtnok lidt af en jungle, selvom der er mange gode ledetråde i forsikringstråden her på Teslaforum.
Tak for al input undervejs i beslutningsprocessen - det har været en stor hjælp. Glæder mig til at mødes derude!
griffel :-)
Hej griffel,
Af hvad jeg har set, inklusiv mig selv, er Tesla ret præcise med deres leveringstider og der er ingen tvivl m at de vil have ekstra fokus på DK frem til nytår!