Loading...
dk

Ny software installeret i morges 6.2.251 | Tesla Forum

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Jul 30 '15

Største ændring i v 7.0 vil højst sandsynligt blive Automatic Lane Keeping og self parking abilities :-)

Klaus_
Klaus_ Jul 30 '15

Jeg hænger også stadig fast på .238, jeg sidder ellers på knæ ved siden af bilen hver aften og ber til at der i nat skal komme en opdatering til den, men næste morgen er skuffelsen altid stor :(

Tesla-mekkeren har nemlig fortalt mig at næste opdatering har optimeret vindues-nedrulning-når-døren-åbnes en smule, det håber jeg kan løse min ene dør skraber på kromlisten når døren åbnes. Hvis ikke, skal jeg forbi værkstedet og have ruden justeret igen. 

Derudover skulle den vist være mere responsive adaptive cruise control også.

Så jeg venter spændt...

Abreinhold
Abreinhold Jul 30 '15
Det lyder alt sammen super
fmm1000
fmm1000 Jul 30 '15
Øøøh det med rudehejs så jeg da på en af Demobilerne i Århus for et par uger siden.
Tror det var deres hvide P85D.
Den sænkede ruden en lille smule, når døren åbnedes og smuttede op igen, da døren blev lukket.
Abreinhold
Abreinhold Jul 30 '15
Det med rudehejset har vores 85 haft fra fødslen. Blev bestilt den 21 april og leveret 30 juni.
Raymond
Raymond Jul 30 '15

Gælder ALLE teslaer, ruden sænker sig ved åbning af dørene og smutter op igen ved lukning af dørene.

PChr
PChr Jul 30 '15

Jeg er kun på .238 (S85) har I bemærket nogle forbedringer ?.

Ser ud til at der er en del opdateringer der kun er til D modellerne. Skriv derfor hvilken model sw versionen er installeret på.

Clubman
Clubman Jul 30 '15

Er det Tesla der styrer, hvem der får opdateringer og hvem der ikke gør. Jeg er også på den "gamle"..238 i en P85'er fra december 2014.

Kiefer
Kiefer Jul 30 '15

Helt rigtigt, det med ruden har de altid haft, det er ikke noget nyt.

Jeg har endnu ikke rigtig fået afprøvet om tripplanner er blevet bedre, jeg kunne godt forestille mig, at det er et af de punkter hvor os med de helt gamle biler måske ser de største ændringer det næste stykke tid.

Man kan jo håbe på, at den nu går fra ubrugelig til bare at være træls ;-)

Clubman: Som regel sender Tesla opdateringer ud i batches af x-antal biler af gangen, og nogen mener det går hurtigere hvis bilen er på WiFi. Jeg har dog aldrig kunnet mærke forskel på hvornår det er, for mig virker det helt tilfældigt...

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jul 30 '15
Sider: « 1 2