Loading...
dk

Premium lys- og interiørpakken | Tesla Forum

Michael84
Michael84 Jul 17 '15
Hej allesammen.

Jeg har søgt nettet tomt da jeg skulle vælge sammensætningen af bilen. Dog har jeg aldrig fået 100% styr på hvad premium lys og interiørpakken indeholder... Er der flere detaljer end dem der er nævnt i konfiguratoren?

Jeg har fundet en del info omkring den gamle techpakke, som ikke var en option da jeg begyndte at regne og planlægge... De funktioner techpakken havde som idag ikke er nævnt i premium lys og interiørpakken - er disse blot standard nu? Jeg ved at navigation ihvertfald er blevet standard.

Men hvad med feks funktionen der gør at dørhåndtagene automatisk kommer frem når nøglen nærmer sig bilen?

Hva med bakspejle der tilter nedad når man sætter i bakgear?

Jeg tænker at andre måske mangler klarged over hva pakken indeholder, så hvorfor ikke lige få det på plads i denne tråd?

Ha en god dag! :-)
NeWT
NeWT Jul 17 '15

Iflg. hjemmesiden:

• Elektrisk bagklap
  • Nappalæder armlæn og instrumentbord
  • Alcantara himmel og detaljer
  • Indvendig effektbelysning
  • Tåge og kurvelys
  • Dørhåndtag med belysning
Forummets indlæg er redigeret af NeWT Jul 17 '15
mortenhomann
mortenhomann Jul 17 '15

Præsentation af dørhåndtagene og tiltning af sidespejle er standardudstyr.

Michael84
Michael84 Jul 17 '15

Mange tak. Hvad er instrumentbrættet lavet af uden pakken. Kunstlæder ligesom dørsiderne?

Alle modeller jeg har set og testet har haft interiørpakken med.

fmm1000
fmm1000 Jul 17 '15
Jeg blev oplyst hos Tesla at himmel i alle biler idag har alcantarahimmel.
Selv med pakken er der ikke læder på instrumentbrættet.
mortenhomann
mortenhomann Jul 17 '15

Ja, det er kunstlæder (samme materiale som den del af instrumentbrættet nærmest forruden i modeller med interiørpakken).

Michael84
Michael84 Jul 17 '15

Det er måske kun et par chromedetaljer udvendigt på bilen der så ikke er nævnt på siden... :-)

NeWT
NeWT Jul 17 '15

Hvilke chromdetaljer er det ?

Michael84
Michael84 Jul 17 '15

Dem i forbindelse med tågelygterne. Og jeg mener også at der er noget på undersiden af bagkofanger i forbindelse med diffuseren. 

NeWT
NeWT Jul 17 '15

Godt spottet. Det havde jeg ikke lagt mærke til.

BlackPanther
BlackPanther Jul 17 '15

Den eneste lille forskel jeg kan se er chromliste ved diffuseren. Altså bagpå og aller nederste liste. Ligner den er sort uden pakken.

Og ja tågelygterne.

I er for hurtige :-)  Eller så er jeg for langsom til at skrive (hi, hi)

En god ting ved konfiguratoren er at billedet af bilen faktisk ændre sig når man vælger / fravælger en pakke :-)

Forummets indlæg er redigeret af BlackPanther Jul 17 '15