Loading...
dk

Tesla billede på 17" skærm samt i dash | Tesla Forum

Kramer
Kramer Jul 18 '15

Venter på levering af min TMS og tænkte på.

Billedet af TMS i på din/dine skærme(eksempelvis når der lades, controlsettings af lys etc.), viser vel selve bilen som den er, dvs den farve man har bestilt den i? kommer i tvivl, eller er det altid af den røde model der vises?

Hvis det er afbilledet af ens egen model, gælder det også valget af fælge? eller vises den altid med Turbine?

MS
MS Jul 18 '15
Den vises som man har bestilt den - det gælder også fælge. Tror ikke man kan ændre dette hvis man fx skifter til andre fælge.
Kramer
Kramer Jul 18 '15

Tænkte netop på fælgene. Ville gerne have den viste Turbine, men bestilte med alm. 19"

Kramer
Kramer Jul 18 '15

Nogen der ved om det kan ændres ved tesla/eller ved service?

EVfan
EVfan Jul 18 '15

Billedet kan godt ændres, men bilen skal ind til service, kan ikke ændres "remote" eller på My Tesla.

/Jens

Empty
Empty Jul 19 '15

Tesla kan sagtens ændre det ved service, jeg fik min rettet fra standard 19" til de mørke 21" da de fixede mine ladere.

Kiefer
Kiefer Jul 19 '15

Hvis du skifter mellem standard 19" som vinter og 21" som sommerfælge OG får dem skiftet ved Tesla, så ændrer de også dit billede så det matcher bilens udtryk. Sådan er det i hvert fald i Århus, jeg ved ikke om det samme gør sig gældende med Kastrup, men mon ikke?

/Martin