Når det så er sagt, så er der ikke mange i mit område (Gentofte/Hellerup) der hilser tilbage, men sådan er det jo...;-)
Når det så er sagt, så er der ikke mange i mit område (Gentofte/Hellerup) der hilser tilbage, men sådan er det jo...;-)
Nu har jeg kørt motorcykel siden ruder konge var en lille dreng, og som det måske er nogen bekendt hilser man ofte på hinanden motorcyklister imellem.
Der er dog ofte lige så mange meninger om dette, som der er førere:
Som det kan ses er det oftest nemmere at tage bussen, ind at sætte sig ind i alle de normer og regler ikke at forglemme de uskrevne ditto.
Morale: Hils på dem du har lyst til og lad være med at blive sur/gal/skuffet/stødt/ked ad det, hvis modparten ikke hilser igen.
Hilsen Lars - der gerne hilser på andre
PS: Før i tiden kunne onde tunger give en forklaring på hvorfor Harley-kørere sjældent hilste: "Har du prøvet at køre trillebør med én hånd?"
Jeg hilser også altid.
Her på Vestfyn er Teslaer stadig et relativt sjældent syn hvis man ser bort fra SuC i Middelfart :-)
@Busimiss. Der er vel efterhånden også ved at være flere Helleruptraktorer i postnummer 2900 end der er på hele Fyn. Det er vel for at skåne håndleddet at de nu er stoppet med at vinke...? :-)
Lad os udnytte det gode vejr i denne weekend og mødes til et uofficielt træf / møde mellem Tesla-ejere i og omkring Køge. Jeg har oprettet et event den 27. september. Tak for sidst hos Autoskadestuen. Resten af Danmark's tesla'er er naturligvis også velkommen.
Det bliver med hjemmebagt kage til morgen dagens træf, dog kan den ikke slå den kage som FrederikC kom med i Kastrup.
@Michael, Tak for deltagelsen. Vi ses. Det var 100% opladning for første gang på "afterparty"