Loading...
dk

Next gen sæder | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Aug 5 '15

@NeWT, godt spørgsmål..;-) Det gør jeg når min datter på 19 med kørekort i nu et år kører, og det gør hun hver gang hun er med os. Min frue sidder så i passagersædet, - så slipper jeg for at agere "kørelærer". Sidste år var det også hende der fik Tesla vinterteknik kurset på Sjællandsringen, det lærte hun ufattelig meget af....;-) 

NeWT
NeWT Aug 5 '15

ok - det kursus har jeg ikke hørt om....

KS
KS Aug 5 '15
@NeWT:
Det var også et helt specielt kursus, et arrangement som løb af staben sidste vinter.
Regner med at vi igen i år arrangerer et lignende kursus.

Glatbane 1: For dem som endnu ikke har været afsted. Basale øvelser på glatbane så man lærer hvordan bilen reagerer i glat føre. Alle bør starte her.
Glatbane 2: For dem der har glatbane 1 og ønsker lidt mere spænding. Mere om kontrolleret udskridning og lidt mere om kørsel ved højere hastigheder i kurver.

Hvis altså der stadigvæk er stemning for det.

Skal have FDM sjællandsringens personale med ud og sejle den 14 september, og er frisk på en bytte handel.
Flemming
Flemming Aug 5 '15
Vi er nu lidt uden for overskriften, men vi kan klart anbefale alle at deltage i det af Ken arrangeret kørekursus på Sjællandringen.
Deltog sidste år på glatbanerne 1 og er også frisk på at deltage igen og tage glatbanerne 2
Og Ken jeg kan stadig fryde mig over (skrevet i spøg ) at jeg slog de 2 gange op ad glatbanen.
Hilsen
Flemming
NielsHP
NielsHP Aug 5 '15

@Ken:
Meget interesseret i et glatbanekursus!

mvh
Niels

PChr
PChr Aug 5 '15

Hej Ken. 

Jeg er også meget interesseret i et glatbane kursus. Det vil være skønt hvis du vil arrangere et igen.

Grasberg
Grasberg Aug 5 '15
Jeg er også interesseret i at lære at tøjle bilens store moment på glat vej.
lysmanden
lysmanden Aug 5 '15
Fandt aldrig ud af om man kan montere next g bagsæder eks fra en total skadet bio over i en ny Tesla?
FrederikC
FrederikC Aug 6 '15

Lysmanden - Tesla vil ikke officielt ud med om det er muligt, det tror jeg dog det er.

Har selv ledt efter et par sæder men uden held.

Sider: « 1 2