Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model X | Tesla Forum

MicTheCat
MicTheCat Apr 18 '16
@Deacon. Jeg har endnu ikke modtager VIN men som du jo ved så konfirmerede jeg et par dage senere end dig så opdaterer konstant MyTesla ;-). Kunne være sjovt hvis vi kunne mødes i Aarhus til udlevering samme dag sidst i Juni ;-)
DeaconWP
DeaconWP Apr 18 '16
Ja, men ellers skal dyret jo luftes, og så må jeg jo kigge forbi hvor du bor på vejen hjem. Eller på en anden køretur.
MicTheCat
MicTheCat Apr 19 '16
Der er smukt på Als ;-) Jeg bor i Sønderborg men kommer i hele landet så det skal jo nok lykkes
PerPower
PerPower Apr 21 '16
@DeaconWP - du må glæde dig afsindig meget til sommer :-) Det bliver spændende at høre din vurdering af køreoplevelsen i 90D kontra P90D. Hvilke farver endte du med at bestille, 6/7 sæder og røg Premium pakken med eller ej?
DeaconWP
DeaconWP Apr 21 '16
Den ene er Signature red. Den anden er Titanium.
Begge er med træk, 6 sæder, vinterpakke og Premium interiør. Samt autopilot og hifi pakke.
Der er valgt sorte lædersæder samt sort himmel.
Den nye flotte carbon er valgt til signaturen, fordi alt er betalt i den. 90 er med den gratis mat obeche, som den hedder i dag.
Af samme årsag er der hhv. sorte 22" og sølv 20".
denlange
denlange May 25 '16

Det ser ud til at Tesla i Norge er begyndt at invitere til prøvetur d. 13 juni hvor der skulle ankomme 4 Model X til Oslo. http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,27237.msg481277.html#msg481277

denlange
denlange May 26 '16
Har talt med Tesla i dag og jeg får min bil slut juni. Levering begynder fra d. 20/6 og endelig dato bliver fastlagt snart. 
MicTheCat
MicTheCat May 26 '16
Samme her. Jubii
Renedyhr
Renedyhr Dec 19 '16

Skal hente min nye X med Autopilot 2,0 på torsdag :-)

Flemming
Flemming Dec 19 '16
Hej Rene
Tillykke med at du kan hente din nye X på torsdag. Jeg har endnu ikke fået besked om hvornår vores er klar til afhentning. Håber stadig at det bliver inden jul.
Bilen
Bilen Dec 19 '16
Hej begge,

Jeg venter også spændt på at Tesla ringer og fortæller hvornår jeg kan min nye X. Men godt at se at der er ved at komme gang i leveringen.
Renedyhr
Renedyhr Dec 20 '16

Kan de nye biler med Autopilot 2,0 noget som vores gamle med autopilot 1,0 ikke kan?

Forummets indlæg er redigeret af Renedyhr Dec 20 '16
Renedyhr
Renedyhr Dec 20 '16

Ja det er jeg med på men kan de noget i dag som de "gamle" ikke kan, eller kommer det først med tiden?

Bilen
Bilen Dec 20 '16

Men lige til at starte med kan de ikke engang det som AP1.0 bilerne kan. Det kommer først henad vejen de næste måneder. F.eks. indtil allerseneste update kunne AP2.0 bilerne ikke engang tænde lygterne automatisk når det blev mørkt. Så der er et stykke vej til det sjove...

Renedyhr
Renedyhr Dec 20 '16

Snøft ;-(

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10