Loading...
dk

"knirkelyde" fordi Next gen fører sædet konstant gnider op af center konsollen (arm-lænet) | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ Aug 7 '15

Det er ikke derfor Niels. Så burde mit knirken være blevet endnu værre, da jeg har klistret en "lap" på mit sæde lige der hvor det rammer midterkonsollen, så dvs. sædet faktisk er blevet et par mm tykkere på det sted. Men det er helt stille nu, fordi det er stof der gnider sig op af læder, fremfor læder mod læder. 

3450rbt
3450rbt Jul 14 '16
Tager lige en gammel tråd op igen. Mit førersæde knirker meget mod midterkonsollen.
Fandt I en varig løsning ?
ODE90D
ODE90D Jul 14 '16
Har fået samme problem med knirkende forsæde efter 6 måneder. Dørbeklædningen knirker også når man presser armen nedad på armlænet i døren. Har nogen fået det løst?
Forummets indlæg er redigeret af ODE90D Jul 14 '16
The_Stig
The_Stig Jul 14 '16
Citat fra ODE90D Har fået samme problem med knirkende forsæde efter 6 måneder. Dørbeklædningen knirker også når man presser armen nedad på armlænet i døren. Har nogen fået det løst?

Efter 6 mdr. og 17.tkm har min samme problem - billig pis og på niveau med en gl. Ford fra 1978
Første gang jeg kiggede på TESLA var ved Frandsen Biler I Viborg, hvor jeg prøvekørte en brugt 2014 model med 22000 på tælleren - den kagede og bragede I inderbeklædningen og instrumentpanel - og da jeg I marts 2015 bestilte en ny spurgte jeg specifikt efter om der var foretaget forbedringer, hvilket jeg fik bekræftet - men det var vist bare en "efter munden snak"
Klaus_
Klaus_ Jul 15 '16

3450rbt, Tesla's løsning med noget læderfedt på området mellem sædet og armlænet, hvor det knirker, fungerer stadig fremragende hos mig. Jeg mener det er et halvt års tid siden jeg fik det smurt på. Det kommer lidt an på hvor længe det virker, før jeg vil kalde det mere end bare "midlertidigt fix", men hvis det holder én gang om året og jeg evt selv kan få noget til at smøre på, så fint med mig. Jeg smører alligevel sæderne i leathercare jævnligt.

Bare kør ind til Tesla og få noget på.

Sider: « 1 2