Loading...
dk

Miniferie i Hamburg. | Tesla Forum

Genild
Genild Jul 29 '15

Beklager hvis du opfattede mit indlæg som nedgøring Hilbert - det var egentlig ikke hensigten.

Men det ændrer nu ikke den opfattelse, at jeg personligt ikke er tilhænger af en QR-kode, at jeg er tilhænger af at vi laver den gode idé i Forum-regi, men at det er fuldstændigt individuelt hvad folk måtte have af ønsker og præferencer.

Skulle vi alle have ens ønsker ville det både være underligt og kedeligt. Nogen synes at Sørens nick-name initiativ er en rigtig god idé og har slået til (mig selv inklusiv), men uden at kende antallet af brugere på Tesla Forum, kan jeg jo også se at en meget stor del IKKE er faldet for idéen. Det står enhver frit, og om man er pro eller kontra er i den situation underordnet, alle bør gøre som de selv ønsker.

De bedste hilsner fra Odense, L@rs

Hejgaard
Hejgaard Jul 29 '15

Newt - super initiativ, jeg er absolut med på nogle stykker herfra.

GO4IT
GO4IT Jul 29 '15

God idé - vil også gerne være med ;-)

Busimiss
Busimiss Jul 30 '15
Jer er også med.
Mack
Mack Jul 30 '15

Super ide! og enig med Genild, hellere direkte info, fremfor QR-kode.

NeWT
NeWT Jul 30 '15

Tesla-brik'en hører egentlig ikke til i denne tråd, så jeg opretter en ny.
Et eksempel på brik'en kan ses dér....

Clubman
Clubman Jul 30 '15

Vi er netop kommet retur efter en familieferie (2 voksne og 2 børn) på Rügen. Bortset fra vejret en fin tur. 1.625 KM alt i alt (228 Wh/km). Gratis ladning hele vejen (dog havde jeg ladet den til max natten inden afgang). Lidt en udfordring på selve Rúgen, hvor der ikke er 11kw-ladere (jeg fandt dem i hvert fald ikke). men ladede i Stralsund, og det gik fint og fandt også en ladestander (22kw) i byen Grimmen, som vi brugte på vejen til og fra Rügen (der er et par restauranter i byen og en lille dyrepark for børnene), så man kan godt få en time eller to til at gå der. Snart kommer der en SuC.

Bortset fra at vi var ved at løbe tør for strøm på vejen til Hamburg (reelt vores egen skyld - det er en længere historie), så gik det fint.

Vi ankom til Lindter med 9 km tilbage, så det var lidt snert (og det gik med meget lav fart de sidste 25 km). Vi lånte toiletfaciliteter og hotellet ser fint ud. Der holdt 2 biler da vi kom og ingen da vi kørte ca. 30 min efter (vi skulle til Hamburg for at besøge en bekendt, hvilket var årsagen til, at vi kørte til Hamburg).

Kørte på hel turen ikke helt som jeg ville have gjort, da jeg kørte ICE (hvor jeg altid så vidt muligt på autobahn lå på 160-180 km/t), men har ikke snøvlet af sted i indersporet (hvilket forbruget jo nok også vidner om).

Frunken var efterladt tom på vejen hjem, så der var plads til indkøb ved grænsen - og der kan dælme være meget i den (synes dog tydeligt at kunne mærke den ekstra vægt over forhjulene, men det gik da).

Er i øvrigt også med på en Tesla-brik.

Forummets indlæg er redigeret af Clubman Jul 30 '15
Clubman
Clubman Jul 30 '15

Sådan så Frunken ud:

Kiefer
Kiefer Jul 30 '15

Clubman: Og det er jo lige nøjagtig årsagen man ikke skal købe en D-model af Model S ;-)

Der er jo ikke engang plads til en pose Nesquik og et glas nutella i en D...

/Martin

Sider: « 1 2 3