Loading...
dk

Europa road trip med børn - Tips og erfaringer? | Tesla Forum

Dorph
Dorph Jul 27 '15

Hej,

Vi planlægger at smide de 2 poder (hhv. 1,5 og 4år) i den nye 70D i efterårsferien og køre lidt sydpå.

Gode erfaringer søges ift:

1) Gode (læs både voksen- og børnevenlige) steder at overnatte på turen frem og tilbage.

2) Forslag til en god end-destination (alsace/alperne/tjekkiet ?)

på forhånd mange tak

//Anders

svogen
svogen Jul 27 '15

Hej

Vi har lige været 14 dage i Serfaus i Østrig med 3 børn i bilen - et børnevenligt sted må man sige - masser af aktiviteter. Vi kørte ad A7 gennem Tyskland. Splittede køreturen op i to dage på 7-10 timer pr dag. Det passer med at overnatte tæt på motorvejen omkring Kassel. Via Booking.com fandt vi nogle billige overnatninger. Det kørte som smurt synes jeg. Ingen kø ved laderne og en fryd at være i bilen.

/Simon

Flemming
Flemming Jul 27 '15
Kan også anbefale dig at kigge på den tyske hjemmeside Supercharge-me.de hvor der nu er
Over 200 hoteller som tilbyder opladning i forbindelse med overnatning. På den måde sparer
I rejsetid, da i så kan køre videre næste dag fuldt opladet.
Villemoes
Villemoes Jul 29 '15
Kære forum...har nogle af jer erfaring med at lade omkring Gardasøen..?
Lazarotti
Lazarotti Jul 29 '15
Netop hjemvendt fra tur til Gardasøen. Vi Brugte SC lige uden for Verona (som i øvrigt er et besøg værd) som ligger ca. 20 km fra den syd-østlige del af Gardasøen.
PeterR
PeterR Jul 29 '15
@villemose: er lige kommet hjem fra Gardasøen hvor vi boede på Bella Italia jeg har tilføjet ladestededet på plugshare ellers ligger verona 30min der fra hvor der er en SUC
JesperM
JesperM Jul 29 '15
Har også lige været i Italien og ladede på: Brennero, Verona, Modena og Arezzo.
Vi ladede også uden problemer hvor vi boede. Købte en stikprop som denne i supermarkedet og lavede en lille forlænger. Den kunne trække 13A og dækkede fint vores behov.