Loading...
dk

Tesla Early Access Program | Tesla Forum

SimonHN
SimonHN Jul 30 '15
Har lige modtaget en invitation fra Tesla.

Er der flere her inde der er blevet inviteret Til Tesla Early Access Program?
MrCoffee
MrCoffee Jul 30 '15
Hvad er det ?
SQLCPH
SQLCPH Jul 30 '15
Rule number 1. You never talk about the fight club. Rule number 2. You never talk about the fight club.

Men det er klubben hvor man får lov at teste den nyeste sw før andre og give feedback. I denne tid tænker jeg 7.0 er lige om hjørnet
Gustavsfar
Gustavsfar Jul 30 '15

Yes,yes,yes..... Bring Project Mayhem v7.0 on ;-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 30 '15
Lau
Lau Jul 30 '15

Spændende!

SimonHN
SimonHN Jul 31 '15

Vil i ha gået med til en aftale om at modtage Beta software før alle andre?

Man går med til at de må overvåge ens bil konstant.

Man får mundkurv på. Man må overhovedet ikke tale med andre om hvad man prøver af.

Gustavsfar
Gustavsfar Jul 31 '15

@SimonHN

Mon ikke at det andetnævnte allerede er tilfældet...? :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 31 '15
SimonHN
SimonHN Jul 31 '15
Så længe man ikke har accepteret deres regler. Så har jeg vel min ytringsfrihed. :)
DeaconWP
DeaconWP Jul 31 '15

@SimonHN. Den er svær. Det er måske sjovt at være med til at produkt udvikle. Men det er måske ikke sjovt at skulle holde mund, hvis man ikke lige er typen på det. Tænk sig alle de tråde du næsten er nødt til at undlade at kommentere i.

Du får ikke noget ud af at teste, udover at du kan give input til noget, som du alligevel nok ikke kan ændre.

Kan du leve under tavshedens regler, så er det nok den eneste ændring.

Måske du allerede nu kan gøre det nemmere for dig selv ved ikke at fortælle flere, at du måske skal være beta tester. Så er der ikke mange der "pumper" dig for info.

Gider du det ulønnede bøvl? er det ikke for besværligt i forhold til "glæden ved at hjælpe"?

Jeg ville tilmelde mig som beta tester, og så more mig lidt over alle gætterierne på forum, fra os mindre vidende. Og så bare holde min mund.

Må man bagefter fortælle, at man har testet versionen i beta?

Og din bil er jo allerede overvåget, ikke sandt?

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jul 31 '15
SimonHN
SimonHN Jul 31 '15
Laver jeg en aftale så kan jeg nu godt holde min mund. :D

Det eneste der er lidt træls er at man ikke kan deltage i mange emner her inde.

Tror heller ikke du må fortælle om det efter? Men ved det ikke.

Ja bilen er overvåget til en vis grænse. Men de får lov til at følge dig med GPS og kan se hvad du laver. Nu ikke fordi jeg har noget at skjule. Ud over jeg måske suger lidt mere på SuC end der er nødvendigt. :D hehe.

Men ja spørgsmålet er hvad med passagerer. Slipper jeg rattet og de kan se at bilen styre selv. Så vil der helt sikkert komme spørgsmål.

Skulle jeg lave et vildt gæt. Så tror jeg det er autopilot. Så bilen kan lære vejen at kende og dele det med andre biler inden det bliver åbnet for alle. :D

DeaconWP
DeaconWP Jul 31 '15

Det er ikke for at "mappe vejene". Det er for at prøve kameraet af under så forskellige forhold som muligt. Der er mange "shades of grey" der skal testes i mange lysforhold, så derfor skal der testes på flere biler, under flere forhold.

SimonHN
SimonHN Jul 31 '15
Et eksempel kunne være en motorvej hvor belægningen skifter farve eller vejstriberne mangler eller er svære at se for kameraet. Derfor vil man ikke tillade autopilot på de strækninger.

Så en Volvo på DR2 der havde store problemer med at holde sin vejbane når den kørte ud af tunnelen. Ham fra Volvo vidste godt det var et problem der. Men det ved en alm Tesla ejer jo ikke hvis det er første gang man kommer kørende der?
SimonHN
SimonHN Jul 31 '15
Deacon. Også netop det jeg mente med at lære vejen at kende. :)
Hookmaker
Hookmaker Jul 31 '15
Der er i forvejen en håndfuld beta testere herhjemme, dem pumper vi da ikke i forvejen, man har da respekt for at de tester under mulig tavshedspligt, så det er vel ikke noget problem?
Nommensen
Nommensen Jul 31 '15
Som tidligere beta tester er det sværeste ikke at måtte fortælle andre om de nye fortræffeligheder som er i vente - jeg har aldrig haft problemer med at blive kigget efter ;-)
Kristian70k
Kristian70k Aug 1 '15

bare det var mig :)

Abildskov
Abildskov Aug 1 '15
Jeg vil gerne være beta tester på deres software... Kan bare ikke se hvor man skriver til.... Tror godt de vil have mig til at give dem nogle input... Men så napper mit firma bare designeren som af lavet design til den nye app
SimonHN
SimonHN Aug 2 '15
Emply. Havde heller ikke selv skrevet til Tesla. De henvender sig selv. :)