Yes,yes,yes..... Bring Project Mayhem v7.0 on ;-)
Vil i ha gået med til en aftale om at modtage Beta software før alle andre?
Man går med til at de må overvåge ens bil konstant.
Man får mundkurv på. Man må overhovedet ikke tale med andre om hvad man prøver af.
@SimonHN
Mon ikke at det andetnævnte allerede er tilfældet...? :-)
@SimonHN. Den er svær. Det er måske sjovt at være med til at produkt udvikle. Men det er måske ikke sjovt at skulle holde mund, hvis man ikke lige er typen på det. Tænk sig alle de tråde du næsten er nødt til at undlade at kommentere i.
Du får ikke noget ud af at teste, udover at du kan give input til noget, som du alligevel nok ikke kan ændre.
Kan du leve under tavshedens regler, så er det nok den eneste ændring.
Måske du allerede nu kan gøre det nemmere for dig selv ved ikke at fortælle flere, at du måske skal være beta tester. Så er der ikke mange der "pumper" dig for info.
Gider du det ulønnede bøvl? er det ikke for besværligt i forhold til "glæden ved at hjælpe"?
Jeg ville tilmelde mig som beta tester, og så more mig lidt over alle gætterierne på forum, fra os mindre vidende. Og så bare holde min mund.
Må man bagefter fortælle, at man har testet versionen i beta?
Og din bil er jo allerede overvåget, ikke sandt?
Det er ikke for at "mappe vejene". Det er for at prøve kameraet af under så forskellige forhold som muligt. Der er mange "shades of grey" der skal testes i mange lysforhold, så derfor skal der testes på flere biler, under flere forhold.