Loading...
dk

Prøve tur | Tesla Forum

AndersHoj
AndersHoj Aug 3 '15

Hej

Så har jeg besluttet mig for at købe en Tesla Model S 70D.

Inden jeg ligger min bestilling vil jeg dog gerne prøve kører den eller en anden model :)

Nogen der kender mulighederne for at test kører sådan en model ? 

Jeg har skrevet til Tesla og anmodet om en prøvetur via deres hjemmeside. Er dette det rigtige måde at gøre det på eller kan man bare møde op i deres butik? Det skal være i Århus, da jeg bor i Silkeborg.

Kiefer
Kiefer Aug 3 '15

Jeg ville nok ringe til dem i Århus og aftale et tidspunkt for en prøvetur, du kan sagtens bare møde op, men det er sikkert der er en bil hjemme til prøvetur når du så kommer, derfor ville jeg lige ringe derind først.

De er superflinke inde i butikken i Århus.

/Martin

BlackPanther
BlackPanther Aug 3 '15

En anden mulighed er at tage til Viborg og så prøve en brugt model. Der er en forhandler der har nogle stykker til salg.

Tesla i Aarhus er utrolig flinke, men min fornemmelse er at de har meget travlt i øjeblikket, da det snart er sidste chance for at købe en Tesla uden afgifter.
Når du har bestil en prøvetur via hjemmesiden bliver du ringet op 1-2 dage efter for at aftale tid.

KimT
KimT Aug 3 '15

Kommer også fra Silkeborg. Første gang jeg var forbi havde de ikke engang en bil i udstillingen. Jeg var så forbi grundlovsdag hvor de havde valgt at få ekstra biler hjem, og ekstra folk. Så her fik jeg en tur uden at bestille tid. Men da konen skulle med ud på en tur bestilte jeg tid.

Så mit råd er at bestille tid - gerne 2 turer så du både kan prøve en P85D og så en 70D - bare for at prøve den store model ;-)

Tænk på at de også skal have en medarbejder som skal med dig ud at køre, derfor kan man ikke være sikker på at de har tid når man "bare dukker op".

Jeg får min 70D om ca. 1 måned

AndersHoj
AndersHoj Aug 3 '15

Tak for alle svar :)

Så vil jeg vente på at de ringer tilbage til mig, så vi kan aftale en tid til en prøvetur :)

Kiefer
Kiefer Aug 3 '15

Heh, hvis det var mig havde jeg ikke kunnet vente, så havde jeg allerede kontaktet dem nu ;-)

/Martin

AndersHoj
AndersHoj Aug 3 '15
Citat fra Kiefer

Heh, hvis det var mig havde jeg ikke kunnet vente, så havde jeg allerede kontaktet dem nu ;-)

/Martin

Skrev til dem Torsdag eftermiddag, efter at jeg havde prøvet at ringe til deres butik 3 gang. Men ringer nok også over middag, hvis de ikke har kontaktet mig inden :)

Kristian70k
Kristian70k Aug 3 '15

Mriphone, du kan prøve min hvis det er.. :)

AndersHoj
AndersHoj Aug 3 '15
Citat fra Kristian70k

Mriphone, du kan prøve min hvis det er.. :)

Hej Kristian

Hvis jeg ikke får en aftale i hus med dem, kunne jeg da godt være interesseret i det. 

Hvilken model har du og hvor i landet?

Mvh
Anders

Kristian70k
Kristian70k Aug 3 '15

bor i Randers, det er en P85 :) 0-100 på 3,9 sekunder - :) men det var med lidt medvind.. står på 20" sutter og er pakket ind i folie fra top til tå.. du kan altid skrive til mig på 29 25 67 55 hvis du er i nærheden.. eller om jeg er.. køre rundt i det danske så kan være de smukke kanter omkring Silkeborg trækker mig forbi :)

AndersHoj
AndersHoj Aug 10 '15

Tak til dem der har tilbud mig, en tur i deres Tesla. Vi har desværre ikke kunne få det til at passe.

Jeg har dog i mellem tiden aftalt en tid med Tesla ude i århus om at prøve en tur i dag :) :)

Mit spørgsmål er så. Når jeg nu beslutter mig for at bestille, og Bjørn har fået hans 10 henvisninger.

Hvis link vil i så anbefale jeg benytter når jeg bestiller? 

Mvh

Anders :)

Bianco
Bianco Aug 10 '15

Skriv du bare en personlig besked til en du synes har hjulpet dig. Vi har vist alle et link at dele ud af.

Sithfury
Sithfury Aug 10 '15

@MriPhone

Jeg ved ikke om det er et specielt vi anbefaler, nu hvor Bjørn har ramt de 10, men du er velkommen til at bruge mit:

"Fjernet af admin"

Du er naturligvis også velkommen til at en prøvetur, eller bare se bilen, eller hyggesnakke :-) Jeg bor i Skanderborg.

Det er en Sort 85D, med Autopilot og den "gamle" techpakke, med lys i dørene, automatisk bagklap mv.

Forummets indlæg er redigeret af Sithfury Aug 10 '15
AndersHoj
AndersHoj Aug 10 '15

@Sithfury

Tak for det, det kan godt vær ejeg lige tager kontakt til dig :)

Abildskov
Abildskov Aug 10 '15

Eller mit...

"Fjernet af admin"

Kristian70k
Kristian70k Aug 10 '15

Du er velkommen ;)

"Fjernet af admin"

Forummets indlæg er redigeret af Kristian70k Aug 11 '15