Loading...
en

Kaffe & kage pga. 1 billion miles

Klaus_
Klaus_ Aug 7 '15

Er der andre der har modtaget en invitation (til eksisterende ejere) til kaffe & kage i Herning, eller en anden by?

Jeg kan se de også har nogle events for dem der endnu ikke har Tesla, hvor man kan komme ud og prøvekøre osv. Men det ser ud til den event der er sendt ud på e-mail til eksisterende ejere, ikke er synlig via deres online event oversigt: 
http://my.teslamotors.com/da_DK/events

Er det værd at køre de cirka 160 km i alt, for at komme med til sådan et kaffe & kage event?

Torben_E
Torben_E Aug 7 '15

Klaus_

Jeg vil sige det kommer jo an på hvad du kører i... Hvis det er en Tesla så vælger jeg altid den nærmeste omvej :-) ...  og en leglighed for at køre 160 km for en kop kafe og sparke dæk.. det er jeg med på.

Jeg planlægger at deltage i den i Rungsted (Godt nok kun ca 50 km frem og tilbage).

Torben_E

Klaus_
Klaus_ Aug 7 '15

Selvfølgelig er det en Tesla, ellers ville jeg jo ikke blive inviteret til event'en for "eksisterende ejere" :-D 

Der er i øvrigt også en event i Svendborg, til dem der måtte befinde sig på de kanter.

Skeel
Skeel Aug 7 '15
Eventet på Rungsted er som jeg læser det målrettet potentielle kunder - men du vil måske prøve en anden Tesla end dig egen? :-)
Raymond
Raymond Aug 7 '15

Citat "Tilsammen har Model S ejere kørt mere end 1 milliard elektriske miles. Vi vil gerne fejre denne milepæl med alle nuværende ejere" - Skeel, hvordan kan det være målrettet potentielle kunder?

The Forum post is edited by Raymond Aug 7 '15
Skeel
Skeel Aug 7 '15
Det er heller ikke den ordlyd de har på arrangementet i Rungsted om en uges tid: http://my.teslamotors.com/...e-model-s-i-rungsted
Klaus_
Klaus_ Aug 7 '15

Der er tale om 2 forskellige events per placering.

Jeg har modtaget, på e-mail, en invitation til noget der foregår kl 10-12 om søndagen i Herning.  Det er kun for eksisterende ejere.

Men for potentielle kunder, er der et andet event der strækker sig fredag-søndag på samme placering, det har en anden tilmeldingsside.

Raymond
Raymond Aug 7 '15

Så er der 2 arrangementer I Rungsted:

Kiefer
Kiefer Aug 7 '15

Ja, og havde Scandic hotellerne plads til "gør det selv" arrangementet også, så kunne det have været rigtigt sjovt ;-)

Raymond: Det samme gør sig gældende for Herning, der er også et tillægsarrangement fra 10-12 for nuværende ejere.

/Martin 

The Forum post is edited by Kiefer Aug 7 '15